۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۹۸۱۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

تبیین، گفتمان سازی و ترویج فرهنگ فرزندآوری مورد توجه ماست

تبیین، گفتمان سازی و ترویج فرهنگ فرزندآوری مورد توجه ماست
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: تبیین، گفتمان سازی و ترویج امر فرزندآوری امروز مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در دیدار با اعضای ستاد «نهضت پیشرفت بانوان استان کرمانشاه» که در سالن جلسات این اداره برگزار شد ضمن تسلیت ‌فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: الگو و سیره حضرت زهرا(س) باید به عنوان یک زن کامل و برجسته در جامعه اسلامی تبیین و تبلیغ شود و این مهم باید در فعالیت‌های تبلیغی ایام فاطمیه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جامعه را زنان تشکیل می‌دهند نقش بانوان در فعالیت‌های تبلیغی و گفتمان سازی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و یکی‌از اهداف تشکیل ستاد نهضت پیشرفت بانوان استفاده از ظرفیت بانوان برای حل مشکلات جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: مبنای حرکت بانوان باید در جهت منویات رهبر معظم انقلاب باشد و رهبری در مورد پرداختن به مسئله زنان می‌فرماید پرداختن به مسئله خانواده و بخصوص مسئله‌ی سلامت و امنیت و آرامش و تکریم زن در محیط خانواده یکی از مسائل اصلی است اما بسیاری از مطالبات رهبر انقلاب بر زمین مانده است.

احمدی بیان کرد: امروز مسئله فرزندآوری و خانواده یکی از موضوعاتی است که کشور طی سال‌های آینده با آن دست به گریبان خواهد شد و کاهش نسل جوان کشور را با مشکلات متعدد رو به رو می‌کند و رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به این مسئله به مسئولان و آحاد مردم تذکر داده‌اند.

وی بیان کرد: تبیین، گفتمان سازی و ترویج امر فرزندآوری امروز مورد توجه تبلیغات اسلامی قرار گرفته و مبلغین، مبلغات و نهضت بانوان باید در این جهت و بیان مساله فرزند آوری برای مردم روشنگری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: دشمنان بیش از تحرکات اقتصادی در تحرکات فرهنگی و تبلیغی در حال فعالیت هستند و از این رو تبلیغات اسلامی در کشور باید در یک جبهه فعالیت کرده زیرا در فضای مجازی و واقعی می‌بینیم برخی سعی دارند مفاهیم ارزشمندی چون کرامت زن، نقش مادری و فرزندآوری را به ضد ارزش تبدیل کنند.

احمدی گفت: نقش مادری همواره باعث افتخار بانوان بوده و مادری همواره در فرهنگ ایرانی و اسلامی یک ارزش محسوب می‌شود و نهضت پیشرفت بانوان استان کرمانشاه باید این نقش را بین زنان جامعه تبیین و تبلیغ کنند.

وی با اشاره به افزایش طلاق در بین زوجین، بیان کرد: متأسفانه طلاق در بین زوجین افزایش یافته که اقدامات مشاوره‌ای و آموزش‌های پیش از ازدواج نیز افزایش یابد و در جهت تحکیم بنیان خانواده حرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و تبلیغی می‌توانند به نهضت پیشرفت بانوان استان کرمانشاه در جهت اهداف برنامه ریزی شده کمک کنند./1400/پ210/

ارسال نظرات