۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۹۸۲۵۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری نشست های فاطمی در حوزه علمیه خواهران لرستان

برگزاری نشست های فاطمی در حوزه علمیه خواهران لرستان
لرستان - عزیزی گفت: نشست های فاطمی با هدف تبیین و تشریح ابعاد زندگی حضرت فاطمه(س) در حوزه علمیه خوهران لرستان برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری نشست های فاطمی در جمع طلاب خبر داد و بیان داشت: این نشست ها با هدف تبیین و تشریح ابعاد و سیره زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود:  این نشست ها با محوریت تبیین و تشریح ابعاد مختلف زندگی عبادی، سیاسی، تربیت فرزند و همسرداری حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شوند.

وی در ادامه از برگزاری یک دوره مسابقاه کتابخوانی خبر داد و خاطرنشان کرد: ین دوره از مسابقات کتابخوانی به مناسبت هفته پژوهش ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

عزیزی بیان کرد: طلاب خواهر می توانند خلاصه ای از کتاب تحقیق و پژوهش در کلام مقام معظم رهبری را حداکثر در ۵ صفحه به مدارس تحویل دهند.

وی عنوان داشت: ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق و ترغیب طلابه به مطالعه و کتابخوانی از اهداف مهم برگزاری مسابقات کتابخوانی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: برگزاری کارگاه مهارتی اصول مقاله نویسی با عنوان مهارت در نوشتن مقالات پایانی ویژه خواهران طلبه از دیگر دوره های آموزشی است.

وی یادآور شد: این دوره اموزشی به صورت دوره ای و مستمر با هدف ارتقا دانش طلاب در نگارش مقاله و تحقیق برگزار می شود./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک

بارپروردگارا، درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامی‌اش و فرزندان عزیزش (و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
0
0