۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۶۹۷۷۹۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خوهران لرستان مطرح کرد؛

برگزاری دوره های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده ها

برگزاری دوره های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده ها
لرستان - عزیزی گفت: دوره های آموزشی ویژه طلاب و بانون جوان به همت حوزه علمیه خوهران و با هدف تحکیم بنیان خانواده ها و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری کارگاه آموزشی تربیتی با محوریت سبک زندگی اسلامی و آئین همسرداری ویژه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و بیان دشت: طلاب مبلغ حوزه علمیه خواهران این دوره های آموزشی را برگزار م کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: برگزاری این دوره ها فرصتی برای تبیین رزش ها بین بانوان و کمک به تحکیم بنیان خانواده است.

وی خاطرنشان کرد:  هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی ارائه مهارت های زندگی و ارائه اصول همسرداری براساس موازین اسلامی و شرعی خواهد یود و این دوره مددجویان شهرستان کوهدشت و با همکاری حوزه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

عزیزی بیان کرد: برگزاری نشست توجیهی خواهران مبلغ با عنوان عملیات فاطمیه ویژه بانوان و کنشگران تبلیغی، فرهنگی و قرآنی از دیگر نشست هایی ایت که برگزار می شود.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست ارتقا دانش خواهران مبلغ در راستای تبیین سبک زندگی فاطمی است.  

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: کارگاه مجازی مهدویت نیز به صورت مجازی ویژه خواهران طلبه و دانشجوی لرستانی  برگزار خواهد شد.

عزیزی عنوان کرد: نشست تخصصی آیین همسرداری ازدیگر دوره های آموزشی است که ویژه خواهران طلبه متأهل مدارس علمیه لرستان برگزار می شود و هدف از برگزاری این دوره ها تبیین ارزش ها و نهادینه سازی سبک زندگی دینی و اسلامی و تحکیم بنیان خانواده است./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات