۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۹۷۶۹۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

تحکیم بنیان خانواده ها هدف برنامه های تبلیغی است

تحکیم بنیان خانواده ها هدف برنامه های تبلیغی است
لرستان- عزیزی به برنامه های تبلیغی طلاب خواهر با هدف تحکیم بنیان خانواده ها اشاره کرد و گفت: در این راستا طلاب باید به اولویت های تبلیغی توجه داشته باشند.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: مهم ترین هدف در عرصه تبلیغ تبیین و ترویج ارزش ها و تحکیم بنیان خانواده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان از دیگر اهداف تبلیغی بوده و خواهران مبلغ در این راستا باید به بایسته های تبلیغی توجه داشته باشند.

وی عنوان کرد: توجه به اولویت های تبلیغی امری مهم برای نهادینه سازی ارزش ها و سبک زندگی دینی و اسلامی در جامعه بوده و این مهم جلوی ورود آسیب ها به کانون خانواده ها را خواهد کرد.

وی ادامه داد: همواره به صورت حضوری و مجازی نشست های تبلیغی با محوریت  عفاف وحجاب، ازدیاد نسل، پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و سقط جنین برگزار می شود.

عزیزی بیان کرد: برنامه های تبلیغی باید هدفمند، بامحتوا و اثرگذار باشد تا رسالت واقعی زن در خانواده و اجتماع تبیین و نهادینه شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خوهران لرستان عنوان داشت: در راستای تقویت بنیه دینی و تبلیغی طلاب مبلغ همواره دوره های آموزشی برگزار می شود./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات