۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۹۸۳۴۲
واکنش استاد حوزه به اظهارات عجیب مجید انصاری؛

اصلاح طلبان و تقلب از روی دست گرگیج

اصلاح طلبان و تقلب از روی دست گرگیج
حجت الاسلام رضوی مهر سخنان آقای انصاری را عینا انشائی از روی سخنان گرگیج دانست و گفت: حمله به ارزش های اسلامی از اتاق فکر خارج نشینان هدایت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‌‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با انتقاد از اظهارات اخیر حجت الاسلام مجید انصاری درباره برپایی مجالس عزاداری در دهه محرم و صفر گفت: امام راحل بارها فرمود: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، از این رو این ایام یادآور شجاعت و اهداف بلند شهدای کربلا است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با تاکید بر بازخوانی تاریخ اسلام از سوی سخنوران، ابراز داشت: نسل های کنونی در تمام بلاد دنیا در دهه محرم و صفر علل و عوامل قیام بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر و حماسه های عاشورا را مطالعه کنند.

وی با ابزار تأسف از اینکه افرادی که از اهداف امام راحل فاصله دارند، گاهی با سخنان نسنجیده سبب انکسار دل مؤمنان می شوند، گفت: این افراد باید از نابسامانی اقتصادی دولت مورد تایید خود گلایه و شکوه کنند و پاسخگوی عملکرد گذشته خود باشند و همچنین این فرد وضعیت نابسامان پیش آمده از وادادگی های طیف خود در مذاکرات را پاسخگو باشد.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم اظهار کرد: افرادی که درباره اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور مهر سکوت بر دهان خود زدند، امروز با حالت روشنفکری با لباس دین با سخنانی سست، ضعیف و خالی از اعتدال و عقلانیت به یاوه سرایی می پردازند.

وی با بیان اینکه آقای مجید انصاری می داند که در دهه محرم و صفر اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی به گوش مردم می رسد، بیان کرد: فتنه گران در سال های ۷۸ و ۸۸ قرآن ها، خیمه ها و پرچم های عزاداری را آتش زدند و اصل عزای امام حسین(ع) را با کف و سوت به تمسخر گرفتند تا اینکه خشم انقلابی حسینیان این فتنه گران را بر جای خود نشاند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر سخنان اخیر آقای انصاری را عینا انشائی از روی سخنان مولوی گرگیج توصیف و تصریح کرد: آقای مجید انصاری در تجمع خائنانه ای که به حیثیت اسلام و قیام امام حسین لطمه زد، شرکت کرد و فتنه گران برای این فرد کف و سوت کشیدند.

وی افراط و تفریط را بازی در زمین بدخواهان اسلام دانست و گفت: کسانی که حرمت ها را با سخنان پوچ خود می شکنند و تضعیف می کنند، بدانند که صاحبان دین نقشه آنها را نخ نما و مردم را نسبت به نقشه های شوم آنها هوشیار خواهند کرد.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با بیان اینکه دهه محرم و صفر است که مکتب حاج قاسم سلیمانی را در عصر کنونی زنده نگه داشته است، تصریح کرد: ماه محرم و صفر افرادی همچون شهید محسن حججی را می سازد و به جهانیان عرضه می کند، همچنین جلوی هجوم داعش به داخل کشور را گرفته و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه حمله به ارزش های اسلامی کار احمقانه بدون مطالعه بوده و یا اینکه کاری از اتاق های فکر خارج نشینان مخالف نظام و اسلام است، افزود: هر فردی که ارزش ها و اعتقادات ملت اسلامی را زیر سوال ببرد و سخنان نابخردانه به زبان جاری کند، ملت مسلمان ایران در مقابل آنها ساکت نخواهد نشست.

حسین عجمی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مزینانی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
امام رو از این واضحتر هم میشد تحریف کرد؟
ان هذا شیء عجیب
2
1
ناشناس
United States of America
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
شرم باد بر مجید انصاری
0
1