۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۹۸۳۹۸

صداوسیما اثری فاخر در ارتباط با شهید سلیمانی می سازد

صداوسیما اثری فاخر در ارتباط با شهید سلیمانی می سازد
رئیس رسانه ملی از تلاش این سازمان برای ساخت اثری فاخر در ارتباط با سردار شهید سلیمانی در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس رسانه ملی در حاشیه افتتاح رادیو مقاومت، در جمع خبرنگاران گفت: دوران تحول در سازمان صداوسیما متکی بر فرهنگ است و سازمان صداوسیما بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور است، اما آنچه دغدغه مردم است پرداخت درست رسانه ملی به مقوله فرهنگ و هدایت فرهنگی جامعه و توجه به فرهنگ اصیل در جامعه ایرانی است.

وی ادامه داد: بنا بر این ما در این دوره با استفاده از همه افراد ظرفیت‌ها توانمندی‌ها موسسات شخصیت‌ها و ... باید سعی کنیم اولویت اصلی مان اصلاح جهت فرهنگی و تقویت جهت فرهنگی حرکت رسانه ملی در دوره جدید باشد و از برادر عزیزم آقای وحید جلیلی هم به عنوان فردی صاحب نظر و دغدغه‌مند در حوزه فرهنگ دعوت به کار کردیم تا در این زمینه به ما کمک کنند. ما از این سرمایه‌ها استفاده خواهیم کرد اگر در مقاطعی به دلیل اینکه فضای مناسب برای کار این عزیزان و برای صیانت از آن‌ها و برای استفاده از ظرفیت هایشان یا خودشان فراهم نکردند یا در مدیریت‌های ما فراهم نشده است ما می‌خواهیم از تمام این سرمایه‌ها استفاده کنیم. درباره برنامه‌های سرگرمی که گفتید یکی از عناصر اصلی تلویزیون سرگرمی است و برای سرگرمی هدفمند و اصیل و سالم در دوره جدید برنامه‌هایی داریم.

رئیس رسانه ملی درباره مجموعه‌های نمایشی که قرار بود درباره زندگی سردار سلیمانی ساخته شود گفت: کوتاهی‌هایی در این مدت شده که شاید یکی از دلایلش کرونا باشد که نتوانستیم کار خوب و شرافت مندی که در شأن سردار سلیمانی باشد، نساختند. امسال تصمیم گرفتیم با حمایت و هم افزایی سازمان صداوسیما و همه مجموعه‌های رسانه‌ای جبهه انقلاب عزم مان را جزم کنیم از شرمندگی شهدا در بیاییم و برای سال آینده بتوانیم اثری در خور شأن و تراز حاج قاسم سلیمانی بسازیم. در میان کار‌هایی که تولید شده اثری فاخر نبوده و برنامه‌های دیگری مثل مستند و کلیپ‌های خوبی تهیه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات