۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۹۸۴۳۵
از سوی دانشگاه رضوی؛

دوره توانمندسازی پاسخگویی به شبهات دینی برای طلاب برگزار می شود

دوره توانمندسازی پاسخگویی به شبهات دینی برای طلاب برگزار می شود
خراسان رضوی - دوره توانمندسازی پاسخگویی به شبهات دینی برای طلاب و علاقه مندان به حوزه پاسخگویی به شبهات به همت مرکز معرفت ومهارت دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، این دوره که با همکاری مرکز معرفت افزایی و مهارت آموزی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مركز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی در بستر فضای مجازی برگزار می شود ویژه طلاب برادر و خواهرعلاقه مند به فعالیت در پاسخگویی به شبهات خواهد بود.

بر این اساس آیت الله نجم الدین طبسی؛ حجج اسلام توحیدی؛ دکتر فرمانیان؛ جواد ابوالقاسمی و افضل آبادی به عنوان اساتید این دوره به معرفت افزایی و مهارت آموزی پیرامون پاسخگویی به شبهات اقدام می کنند.

این دوره در 32 جلسه به صورت مجازی از 4 دیماه 1400 در ساعت 18 آغاز می شود که گواهی پایان دوره از سوی دانشگاه علوم اسلام رضوی و مركز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی، راهیابی به دوره تخصصی، معرفی به نهادهای تبلیغی و تقدیر ازممتازین از مزایای آن محسوب می شود.

مبانی پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، تکنیک‌های کاربردی استدلالی و اقناعی پاسخگویی، بررسی شبهات شاخص کلامی فقهی تاریخی حدیثی، منبع شناسی مکتوب و دیجیتال شبهات و پاسخگویی و شیوه‌های جستجو، به عنوان مباحث این دوره از سوی اساتید لحاظ شده است.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام تا سوم دیماه 1400 به سایت maharat.razavi.ir مراجعه نمایند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا پرسشی در این رابطه در وقت اداری با شماره تلفن 32211413 -051 تماس بگیرند.

شایان ذکر است که  شهریه ثبت نام این دوره 220,000 تومان بوده که 85 درصد تخفیف ویژه طلاب در نظر گرفته شده که می توانند با پرداخت 32,000 تومان از حضور در این دوره بهره مند شوند و در صورتی که در کلاس ها به صورت منظم و کامل شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی شوند وجه شهریه پرداختی را باز پس بگیرند./933/پ210/

جواد رستمی
ارسال نظرات