۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۹۸۵۴۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی عنوان کرد؛

۹ دی؛ تجلی دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی ملت ایران

۹ دی؛ تجلی دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی ملت ایران
خراسان شمالی– حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: ملت ما در ۹ دی هم زمان‌شناسی و هم دشمن‌شناسی خود را به منصه ظهور رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: در یوم‌الله نهم دی‌ماه مردم بصیر ایران اسلامی بصیرت دینی و سیاسی، دشمن‌شناسی، زمان‌شناسی و اقدام به‌موقع و انتخاب مسیر درست را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: مردم ما در حماسه نهم دی ثابت کردند که می‌دانند در مواجهه با دشمنان، فتنه گران و بدخواهان باید چه حرفی را چگونه و کجا بیان کنند و هم‌چنین می‌دانند کجا باید به صحنه آمده و چه زمانی باید صبوری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه شناخت دشمنان و ابزار دست دشمن، خلاصه معنای بصیرت است، خاطرنشان کرد: مردم در نهم دی‌ماه سال 88 هم زمان‌شناسی و هم دشمن‌شناسی خود را به منصه ظهور رساندند؛ زیرا اقدام به‌موقع و بهنگام را تشخیص داده و در زمان مناسب به حمایت از نظام و مسؤولان امنیتی آمدند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: مردم بصیر ما در طول بیش از چهار دهه گذشته از عمر انقلاب اسلامی بارها نشان داده‌اند که حیله‌ها و فتنه‌های دشمن را می‌شناسند و همواره در صحنه دفاع از اسلام و نظام حضور می‌یابند.

وی افزود: این مردم همان‌طور که در جنگ تحمیلی به میدان آمده و دشمن را شکست دادند، در فتنه‌های مختلف منافقین، فتنه بنی‌صدر و فتنه ۸۸ که کشور را با چالش مواجه کرده بود نیز به صحنه آمده و با حضور خود بساط فتنه را جمع کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: فتنه گران در سال 88 فضا را برای مردم ناامن و دشمن را امیدوار به ساقط شدن نظام کرده بودند، ضررهای مالی و معنوی فراوانی به بار آورده و شبهاتی را برای برخی به وجود آوردند؛ اما درنهایت از این حربه نیز طَرفی نبسته و مردم آن‌ها را از صحنه بیرون کردند.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 دنیاخواهان و هواپرستان و قدرت‌طلبان، مزدور بیگانه در درون نظام شدند؛ به‌گونه‌ای که توصیه‌های رهبری را گوش نکرده و نصایح ولی‌فقیه را نشنیدند؛ درنتیجه شد آنچه نباید می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: فتنه ۸۸ ادامه انقلاب‌های مخملی آمریکا در جهان بود؛ اما به فضل الهی و با هدایت‌های رهبری و حضور مردم در صحنه این نقشه شوم آمریکا نیز نقش بر آب شد./9314/پ201/

هادی رحیمی
ارسال نظرات