۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۶۹۸۵۶۸
امام جماعت مسجد ولی عصر تهران مطرح کرد؛

آموزه های مکتب فاطمی گمشده ملت ها/ اقامه عزای اهل بیت جهاد تبیین است

آموزه های مکتب فاطمی گمشده ملت ها/ اقامه عزای اهل بیت جهاد تبیین است
حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه آموزه های مکتب فاطمی، علوی و حسینی گمشده ملتها است، گفت: آرمانهای عاشورا و درسهای مکتب امام حسین(ع) جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیزاده امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) تهران در پاسخ به اظهارات مجید انصاری گفت: نور حق را هیچکس نمی تواند خاموش کند و هیچ دستی بالاتر از دست خدا نیست، خداوند اراده کرده آنچکه حق است همچنان زنده و پاینده بماند.

وی با اشاره به برداشت های غلط و هجمه های کور انسان های جاهل نسبت به مقام اهل بیت (ع) اظهار داشت: متاسفانه از گذشته تا به امروز در شیوه های مختلف اهانت هایی به عزای عصمت و طهارت وارد می کردند، اما اگر خدا بخواهد آنچکه حق است بماند، ماندگار خواهد ماند.

امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) مکتب امام حسین را احیاگر و زنده کننده دانست و ابراز کرد: این مکتب برای بشریتِ تشنه عدالت و امنیت در هر جای عالم خریدار دارد؛ آموزه های مکتب فاطمی، علوی و حسینی گمشده ملت ها است.

وی با بیان اینکه برخی ناجوانمردانه دهه فاطمیه و محرم را به سخره گرفتند، تصریح کرد: افراط و تفریط در هر چیزی ناپسند است، اما اینکه همه چیز را با یک چوب برانیم و عظمت فاطمیه و محرم را نادیده بگیریم دور از انصاف است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه اقامه عزای سیدالشهدا به نوعی جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: آرمان های عاشورا و درس های مکتب امام حسین(ع) جهاد تبیین و گمشده ملت ها است، نباید بی محابا ارزش های بلند را زیر سوال ببریم.

وی با اشاره به اینکه در موضوعات سرور انگیز هم دهه داریم، بیان کرد: اگر دهه محرم، صفر و فاطمیه در عزای اهل بیت داریم از طرفی در شادی معصومین نیز دهه ولایت و دهه کرامت را داریم.

ارسال نظرات