۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۹۸۵۷۳
امام جمعه موقت کاشان:

جبهه کفر هیچ نقطه روشنی ندارد

جبهه کفر هیچ نقطه روشنی ندارد
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی گفت: همه انبیاء الهی مردمی و از بین مردم بودند و دربین خودشان زندگی می‌کردند و هم مردم از آن‌ها شناخت داشتند و هم آن‌ها ازمردم شناخت داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب جلسه تفسیر قرآن که در مسجد آیت الله رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، در ادامه تفسیر آیه نهم سوره مبارکه حضرت ابراهیم، گفت: یکی از ویژگی‌هایی مسیرانبیاء الهی شفافیت و روشنی ونورانی بودن مسیرآن‌ها است وهیچگونه ابهام و شک و شبهه‌ای وغباری درمسیرآن‌ها نیست.

وی افزود: پیامبران الهی در زمان خود از بهترین انسان‌ها و متخلص به اخلاق، رفتار نیکو واهل بصیرت و منطق بودند و مردم کوچکترین عیب و ایرادی نمی‌توانستند به آن‌ها وارد کنند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: همه انبیاء الهی مردمی و از بین مردم بودند و در بین خودشان زندگی می‌کردند و هم مردم از آن‌ها شناخت داشتند وهم آن‌ها از مردم شناخت داشتند وسال‌ها در بین مردم زندگی کردند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: انبیاء الهی مطالبی را هم که برای مردم می‌گفتند مطابق با عقل، منطق، فطرت، شفاف، صریح و همراه با معجزه بود و به گونه‌ای رفتار می‌کردند که درمکتب و ادعا و مرام و رفتار آن‌ها هیچگونه شبهه‌ای وجود نداشت.

وی افزود: امروز نیز راه امام و رهبرمعظم انقلاب راه حق است ونه تنها هیچ ایرادی به آن‌ها وارد نیست، بلکه هیچ نقطه ابهامی حتی در رفتار و گفتار یاران واقعی انقلاب نیز وجود ندارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه نهضت امام حسین(ع) از زمان حرکت از مدینه تا شهادت هیچ ابهامی وجود ندارد، گفت: درجبهه باطل نیز نه تنها یک نقطه روشن وجود ندارد، بلکه سرشار جهل، زشتی، ظلم، ستم، جهالت، نادانی و بی حیایی است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه جبهه کفر قبل از اینکه تحقیق کند انکار می کند، افزود: جبهه کفر هیچ نقطه روشنی ندارد و پرونده کفردر طول تاریخ سیاه است، اما تمام پرونده انبیاء الهی و یاران واقعی آن‌ها و معارف و مطالب و رفتارشان شفاف و روشن و براساس فطرت است./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات