۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۹۸۵۹۵
امیرآبادی در جمع طلاب لنجان:

دولت برای ارز 4200 تومانی برنامه دارد/ وظیفه مجلس نظارت و کمک به دولت است

دولت برای ارز 4200 تومانی برنامه دارد/ وظیفه مجلس نظارت و کمک به دولت است
نماینده مجلس گفت: یکی از عوامل فساد در کشور، ارز 4200 تومانی بود که دولت سیزدهم برای این مسئله برنامه داشته و فقط برای دارو و گندم اختصاص می دهد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه طلاب و فضلای لنجان اظهار داشت: مذاکرات برجام در حال انجام است و در حال حاضر، تاکتیک آن تغییر نموده و سیاست جمهوری اسلامی ایران در این مرحله از مذاکرات، فشار بر 1+4 است که تا تحریم ها رفع شود؛ البته آنان نیز به دنبال اهداف خود هستند.

وی ابراز داشت: اروپا به دنبال شکستن هماهنگی بین ایران، روسیه و چین بوده و اسرائیلی ها نیز نقش خود را بازی کرده و لابی صهیونیستی نیز به دنبال فشار بر آمریکاست تا مذاکرات پیش رفته و جلوی غنی سازی هسته ای ایران گرفته شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: سه کارگروه هسته ای، راستی آزمایی و لغو تحریم ها نیز در مذاکرات تشکیل شده و در حال انجام مذاکرات هستند تا به نتیجه برسند.

امیرآبادی تصریح کرد: چین و روسیه به دنبال احیای برجام هستند و با تیم جمهوری اسلامی ایران هماهنگ عمل نموده اند و نباید به برخی اخبار دروغ که درباره عدم هماهنگی وجود دارد، گوش داد.

وی بیان داشت: در موضوع واکسن نیز جناب آقای رئیسی بسیار خوب عمل کرده و واکسن های بسیاری را وارد کردند که بسیار مناسب بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از عوامل فساد در کشور، ارز 4200 تومانی بود که دولت سیزدهم برای این مسئله برنامه داشته و فقط برای دارو و گندم اختصاص می دهد.

امیرآبادی ابراز داشت: یکی از طرح هایی که در مجلس شورای اسلامی ارائه شد، ارائه بنزین به هر کدملی به جای ماشین بود که از سوی دولت سیزدهم به صورت پایلوت در جزیره کیش و قشم در حال اجراست تا به نتایج مناسب دست پیدا نماید.

وی خاطرنشان ساخت: از نزدیک 6 میلیون نفر کمیته امدادی، فقط پنج درصد ماشین دارند و 95 درصد از این عزیزان از یارانه انرژی استفاده نمی کنند که بی عدالتی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور محترم به آینده روشن ایران بسیار امیدوار است و در حال فعالیت است تا مشکلات اقتصادی کمتر شود.

امیرآبادی بیان داشت: ارتباطات با کشورهای حاشیه خلیج فارس، ترکمنستان، ترکیه، عربستان، قطر و ... از فعالیت های مناسب جناب آقای رئیسی است تا گشایش های مناسبی در کشور ایجاد شود.

وی اظهار داشت: وظیفه مجلس شورای اسلامی کمک به دولت سیزدهم البته همراه با نظارت بر فعالیت هاست و باید در این راستا قدم برداریم.

همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام علی ایزدی نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: یکی از تحولات مرکز خدمات حوزه، پیشتیانی از طلاب و فضلا به صورت هدفمند است که نیازمند تکمیل پرونده طلبگی در مرکز خدمات می باشد.

وی اظهار داشت: پشتیبانی از طلابی که قصد هجرت به شهرستان خود را دارند، ایجاد فروشگاه همراه با تسهیلات، پشتیبانی از ساخت مسکن طلاب، افزایش بیمه مستمری بگیران، طرح بیمه خانوادگی و ... از دیگر برنامه های جدید مرکز خدمات حوزه است.

نماینده طلاب و فضلای لنجان در بخش دیگر از سخنان خود ابراز داشت: برای حضور فعال گروه های تبلیغی در فاطمیه دوم برنامه های خوبی داریم که نیازمند همراهی شما طلاب و فضلاست.

ارسال نظرات