۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۹۸۶۵۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تاکید کرد؛

لزوم شناخت درست نسل های آینده از تاریخ انقلاب اسلامی

لزوم شناخت درست نسل های آینده از تاریخ انقلاب اسلامی
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: نسل های آینده باید به خوبی از تاریخ انقلاب اسلامی اطلاع داشته باشند و این وظیفه بر عهده همه ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در همایش «حماسه 9دی» و روز ملی بصیرت، میثاق امت با ولایت که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: نسل های آینده باید به خوبی از تاریخ انقلاب اسلامی اطلاع داشته باشند و این وظیفه بر عهده همه ماست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جوان ما باید با شخصیت هایی همانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، آیت الله مصباح یزدی و... به خوبی آشنا شوند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت تبیین اهمیت تبعیت از ولایت فقیه، افزود: در دیماه 88 عده ای به بهانه تقلب در انتخابات دست به هنجارشکنی و توهین به مقدسات دینی و اسلامی در محرم آن سال زدند و همین امر باعث خروش ملت ایران علیه این آشوب گران و فتنه گران شد و حماسه 9 دی ماه رقم خورد.

آیت الله علما در ادامه بیان داشت: ملت ایران در 9 دیماه 88 با حضور خود در میدان، بصیرت و بینش و ولایتمداری خود را به همگان نشان دادند و این درس بزرگی بود برای کسانی که چشم طمع به این انقلاب ونظام داشته و دارند./1400/پ210/

ارسال نظرات