۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۹۸۷۰۵
حجت الاسلام عادل تشریح کرد؛

گزارشی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

گزارشی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف کشور با اشاره به شرایط کرونا در کشور گفت: علاوه بر تبلیغ حضوری در ایام کرونا از تبلیغ در بستر فضای مجازی نیز بهرمند شدیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف کشور پیش ازظهر امروز در دیدار با شماری از مراجع تقلید با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی این سازمان گفت: سازمان امور اوقاف کشور بخشی از فعالیت های تبلیغی خود را معطوف به بقاع متبرکه و بخشی دیگر را به مناطق محروم اختصاص داده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی اظهار کرد: امور تبلیغ حضوری حتی در اوج کرونا با تعطیلی کامل مواجه نشد و با ظرفیت محدود و متناسب با شرایط و مکان تبلیغ حضوری و چهره به چهره انجام شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف کشور با اشاره به تبلیغ به شیوه مجازی و نوین ابراز کرد: در ایام کرونا از تبلیغ در بستر فضای مجازی و با شیوه ای نو و جدید بهرمند شدیم، بیش از هزار کانال در راستای تبلیغ و مشاوره راه اندازی شد که بالغ بر 29 هزار مطلب در این کانال ها بارگذاری شدند.

وی موضوع جمعیت را از اولویت های این سازمان دانست و تصریح کرد: مبلغان این سازمان در عرصه جمعیت و فرزندآوری نیز فعال بوده و یکی از اولویت های تبلیغ در سازمان اوقاف معطوف به این امر است.

حجت الاسلام عادل یکی دیگر از کارهای اولویت دار سازمان اوقاف را پشتیبانی از حوزه علمیه برشمرد و گفت: از آنچه که به عنوان خیرات مطلق بوده با هماهنگی مدیر حوزه های علمیه در راستای پشتیبانی  از حوزه علمیه استفاده شده است.

وی با اشاره به رزمایش مواسات خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف بیش از 2 میلیون بسته ارزاق با کمک خیرین در جهت حمایت از محرومین و مستضعفین تهیه و بین آن ها تقسیم کرده است.

ارسال نظرات