۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۹۸۷۱۲
آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد؛

ضرورت معرفی مجمع عمومی جامعه مدرسین به جوامع حوزوی و غیر حوزوی

ضرورت معرفی مجمع عمومی جامعه مدرسین به جوامع حوزوی و غیر حوزوی
رئیس جامعه مدرسین با بیان اینکه مجمع عمومی آن گونه که باید معرفی نشده است، گفت: هم افزایی و وحدت اولین گام ضروری در مدیریت بوده و شکست در آن شکست در همه اهداف است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین در دیدار رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه جدید مجمع عمومی جامعه مدرسین، هم‌افزایی درونی و پرهیز از تفرقه و چند صدایی را مهم ترین عامل پیشرفت و ثبات در فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: دلگرم تر از گذشته به فعالیت بپردازید و با همدلی و وحدت کار کنید چرا که در غیر این صورت قطعا در سایر امور نیز با شکست مواجه خواهید شد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه معرفی مجمع عمومی جامعه مدرسین و ظرفیت‌های آن را در تأثیرگذاری مجمع عنصری کلیدی ارزیابی کرد و گفت: با منطقی استوار و با بهره گیری از بسترهای نوین و ارتباط با رسانه‌ها، مجمع عمومی جامعه مدرسین را به جوامع حوزوی و غیر حوزوی معرفی کنید. مجمع عمومی آن گونه که شایسته و بایسته است معرفی نشده و معرفی آن می‌تواند ظرفیت‌های بلا استفاده مجمع را فعال کند.

وی در پایان تهیه نقشه راه مشخص و بهینه را ضروری دانست و تصریح کرد: اهداف و ساز و کار مشخصی برای مجمع تعیین کنید و من نیز در حد توان نسبت به پیشرفت مجمع همراهی خواهم کرد.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه، رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه جدید مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بیان درخواست‌ها، برنامه‌ها و چشم‌اندازهای آتی پرداختند و گزارشی از وضعیت فعلی مجمع ارائه کردند.

ارسال نظرات