۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۹۸۷۳۶
رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار:

رزمایش نظامی ایران ابرقدرت‌ها را به وحشت انداخته است

رزمایش نظامی ایران ابرقدرت‌ها را به وحشت انداخته است
حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: امروز ادامه دهندگان راه شهدا با اجرای مانور‌های نظامی سبب رعب و وحشت ابرقدرت‌های جهان شده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب سه شنبه شب در مراسم استقبال، تشییع و وداع ۲۲ شهید گمنام که با حضور مردم شهید پرور کاشان در میدان جهاد این شهرستان برگزار شد، گفت: شهدا، چون نگران این بودند که دشمن به دین و مردم ضربه بزند، راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند تا این نگرانی را از مردم ایران دور کنند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تا زمانی که راه شهدا را ادامه دهد دشمن نخواهد توانست ملت ایران را شکست دهد، یادآور شد: در دوران جنگ تحمیلی که دشمن از توانمندی بالاتری نسبت به ایران و رزمندگان اسلام برخوردار بود نتوانست بر قدرت ایمان رزمندگان اسلام پیروز شود و شکست خورد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: دشمن توانمند دیروز، امروز در اوج ذلت و پستی است، اما ایران اسلامی امروز در اوج عزت، اقتدار و قدرت است.

به گفته وی امروز ادامه دهندگان راه شهدا با اجرای مانور‌های نظامی خود سبب رعب و وحشت ابرقدرت‌های جهان شده است.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: هرچند که دشمن امروز با تحریم‌های ظالمانه به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است، اما فشار‌های اقتصادی دشمن سبب آسایش ملت ایران خواهد شد.

وی افزود: هرچند شهید سلیمانی در خارج از کشور به شهادت رسید، اما تصاویر این سردار رشید اسلام در میادین و خیابان‌های کشور‌های عراق و سوریه و دیگر کشور‌های جهان نصب شده است.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه فاطمه زهرا (س) زمانی که تمام دین در معرض خطر قرار گرفته بود یکه و تنها وارد میدان شد و از تمام دین دفاع کرد، گفت: امروز نیز پیروان فاطمه زهرا (س) در آغاز راه هستند و اگر فاطمه زهرا (س) برای امام زمان خود به میدان آمد، امروز نیز امام زمان ما منتظرحمایت ما است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: شهدای گمنام امروز با ورود خود به خاک میهن اسلامی ایران فراخوان زدند تا ما نیز با حضور خود در صحنه از امام زمان دفاع کنیم./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
ما اروع الكلام و احلی الكلمات يا شيخنا رحمك الله
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
سلام قابل توجه عزیزان ر سانه انقلابی رسا:قرارگاه عمار یک قرارگاه فرهنگی که توسط یه تعداد نیروی انقلاب در تهران تشکیل شد و اما
به دلیل یکسری اختلافات .تقریبا بیش از ده سالی هستش که تعطیل شده و دیگر هیچ گونه فعالیتی ندارد.
0
0
ناشناس
Netherlands
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
بسم الله اگر حریف مایی

...
0
0