۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۹۸۷۸۹
مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با رسا:

حماسه ۹ دی، اوج دلبستگی ملت به ولایت و انقلاب بود

حماسه ۹ دی، اوج دلبستگی ملت به ولایت و انقلاب بود
مازندران - حجت الاسلام فلاح، حماسه نهم دی سال ۸۸ را تجلی بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: حماسه نهم دی سال 88، تجلی بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی با بیان این که ملت ایران در نهم دی سال 88 با خروش انقلابی خود به ماه ها فتنه گری دشمنان داخلی و خارجی پایان دادند، افزود: بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در این روز مهم به رخ جهانیان کشیده شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه نهم دی سال 88 در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد، ادامه داد: مردم در آن زمان حساس با تکلیف مداری به میدان آمدند و ضربه سنگینی بر پیکر فتنه گران وارد کردند.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که متأسفانه عوامل داخلی فتنه با همکاری دشمنان همه تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام به کار گرفته بودند، خاطرنشان کرد: خطبه تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، سیل عظیمی از ملت ایران را به صحنه آورد و موجب خاموش شدن آتش فتنه شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در طول 43 سال اخیر همواره در عرصه ها و صحنه های مخلتف خوش درخشیدند، بیان داشت: یوم الله نهم دی نیز یکی از روزهای به یاد ماندگی از حضور حماسی ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت بود.

وی با بیان این که خروش انقلابی ملت ایران در نهم دی سال 88 اثبات کرد ملت ایران همواره بر پايه انديشه‌هاي ناب امام راحل و رهبر معظم انقلاب آماده جان‌فشاني براي حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، تصریح کرد: حماسه نهم دی موجب تقویت جایگاه نظام اسلامی در عرصه داخلی و خارجی شد.

حجت الاسلام فلاح، وحدت و انسجام ملی در دفاع از انقلاب و ولایت را یکی از مهم ترین پیام نهم دی سال 88 عنوان کرد و افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در سال 88 وقتی دريافتند دشمنان در فتنه اهداف خطرناکي را دنبال مي‌کنند به صورت خودجوش به ميدان آمدند.

وی با بیان این که مردم در نهم دي با هوشياري و براي دفاع از اصل ولايت فقيه و ارزش‌هاي ديني وارد صحنه شدند و با بصيرتي جاودانه فتنه آشوبگران را خنثي کردند، افزود: نهم دي حماسه‌اي جاودان براي پشتيباني از رهبري، تودهني به زورگويان و هشدار براي کساني بود که انديشه فروپاشي نظام را در سر پرورش مي‌دادند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه نهم دي نماد عزت، استقلال و بصيرت مردمي است كه تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده اند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز همواره در صحنه دفاع از نظام آماده بودند و این نشان دهنده عمق علاقه و دلدادگی آنها به انقلاب و آرمان های نظام است.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که هدف دشمن در سال 88 اصل نظام و ولایت فقیه بود، تصریح کرد: اما بصیرت و هوشیاری مردم در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، موجب شکست همه آن توطئه های خطرناک شد.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به نقش برجسته و محوری مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: خطبه تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران، آبی بر آتش فتنه دشمنان داخلی و خارجی بود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه عرصه ها و صحنه های دهه های اخیر راهشگا و تعیین کننده بوده است، بیان داشت: هر گاه مسؤولان در مسیر ولایت گام برداشتند پیروزی و موفقیت حتمی است، اما هر گاه مسؤولان از مسیر ولایت فاصله گرفتند محکوم به شکست خواهند بود./950/ت302/

افشین ایمانی برنجستانکی

ارسال نظرات