۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۹۸۷۹۳
امام جمعه کنگاور:

آیت الله رئیسی به دنبال تحقق وعده‌های خود و ایجاد شرایط مطلوب برای مردم است

آیت الله رئیسی به دنبال تحقق وعده‌های خود و ایجاد شرایط مطلوب برای مردم است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: رییس جمهور و دولتمردان سیزدهم در همین مدت کوتاه ثابت کردند بدنبال تحقق وعده‌های خود و ایجاد شرایط مطلوب برای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: حضور در میان مردم و شنیدن مشکلات از زبان آنها، نقش مهمی در برنامه ریزی برای رفع مشکلات دارد و از این لحاظ رییس جمهور و دولتمردان سیزدهم در همین مدت کوتاه ثابت کردند بدنبال تحقق وعده‌های خود و ایجاد شرایط مطلوب برای مردم هستند.

امام جمعه کنگاور با بیان اینکه در حال حاضر مدیریت جهادی علاج بسیاری از مسایل و مشکلات کشور است، اظهار کرد: پرداخت ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی مربوط به دولت گذشته توسط این دولت از مصادیق مدیریت جهادی تیم مدیریتی و همکاران آیت الله سید ابراهیم رئیسی است.

حجت الاسلام لروند همجنین با اشاره به رضایت عمومی از عملکرد فرماندار شهرستان کنگاور بخاطر تکریم ارباب رجوع، تاکید کرد: از تلاش‌های فرماندار بخاطر این اقدام، شنیدن درد و دل مردم و پیگیری امور عمومی قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ستاد دی ماه فاطمی با توجه به مناسبت‌های پیش رو در دفتر امام جمعه تشکیل شده است، یادآور شد: برگزاری مراسم ۹ دی، سالروز شهادت سردار دل‌ها و مراسم ویژه شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از جمله برنامه های این ستاد است.

امام جمعه کنگاور در ادامه برگزاری ۴۱۶ رزمایش بزرگ در کنگاور که ۲۶۶ رزمایش آن مربوط به مواسات و کمک های مومنانه بعد از کروناست را تنها بخشی از خدمات دفتر امام جمعه برشمرد و خرید ۸۰ متر از صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلا را یکی دیگر از خدمات اعلام کرد و گفت: عاشقان اباعبدالله الحسین در کنگاور کمتر از ۲ هفته، ۳۵۰ میلیون تومان در این راستا کمک کردند./1400/پ210/

ارسال نظرات