۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۹۸۷۵۶
امام جمعه شهرستان دالاهو:

اجازه ندهیم خلأهای فرهنگی نوعی خودبیگانگی را در نسل جوان ایجاد کند

اجازه ندهیم خلأهای فرهنگی نوعی خودبیگانگی را در نسل جوان ایجاد کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: نباید اجازه داد که خلاهای فرهنگی زمینه ایجاد یک خودبیگانگی در نسل جوان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امروز در دیدار با مسؤولان و مدیران شهرستان دالاهو که به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت ویژگی ناگسستی ملت ایران در حوادث و رویدادهای این نظام الهی است که در بسیاری از صحنه های حساس خود را نشان داده است.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: ملت ایران در طول 4 دهه اخیر با وجود بسیاری از مشکلات و نارسایی ها بازهم با حفظ روحیه استقلال طلب و اقتدار هرگز اجازه نداده اند که زیر بیرق استکبار و استعمار بروند و این ویژگی مردم ایران باید برای دیگر کشورهای جهان الگو شود.

وی با اشاره به اینکه دهه بصیرت بهترین فرصت برای افزایش بصیرت نسل جوان و دشمن شناسی آنان است، بیان کرد: دشمنان برای جوان ایرانی و مسلمان برنامه های مخرب عقیدتی و فرهنگی در دستور کار دارند، دشمن با پیاده کرده برنامه های بسیار خطرناک در قالب تهاجم فرهنگی به دنبال ایجاد یک جدایی بین نسل جوان و انقلاب هستند.

حجت الاسلام ساداتی افزود: از سوی دشمن همواره سعی در ایجاد یک فضای هیجانی در کشور دارد، دشمن می خواهد که با به هر طریق ممکن فکر و ایمان جوان ایرانی را به استحصال بگیرد.

امام جمعه شهرستان دالاهو با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که خلاهای فرهنگی زمینه ایجاد یک خودبیگانگی در نسل جوان شود، گفت: جوانان سرمایه های آینده این نظام و مملکت هستند، هرگونه هزینه در حوزه جوانان و نوجوانان یک سرمایه گذاری بلندمدت و سودمند که باید به آن نگاهی کارشناسانه شود.

وی با اشاره به نهم دیماه، روز خلق حماسه ملت ایران در برابر فتنه گران، خاطرنشان کرد: می توان 9 دی ماه را روز بیعت دوباره ملت ایران با ولایت فقیه و آرمان های امام راحل و شهدا دانست، در این روز ایرانیان با بصیرت و بینش دینی و سیاسی صفوف خود را از فتنه گران و ایادی دشمن جدا کردند./1400/پ210/

ارسال نظرات