۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۹۸۶۷۷
مدیرحوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب:

جوانان مقاومت راه سردار دلها را ادامه خواهند داد

جوانان مقاومت راه سردار دلها را ادامه خواهند داد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام یعقوبی گفت: شهادت زیبنده سردار حاج قاسم سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت بود و پاداشی بود که خداوند بخاطر سالها مجاهدت این شهید بزرگوار به او عطا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مقداد یعقوبی امروز در جمع طلاب حوزه علمیه سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی اسوه و نمونه ای بارز از تربیت یافتگان مکتب امام حسین علیه السلام است که راه امام شهید خودرا انتخاب کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: شهید سلیمانی به پاس مجاهدت‌های شبانه روزی و تلاشهای بی وقفه خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب و حرم اهل بیت علیهم السلام امروز در دل مردم ایران و تمام آزادیخواهان جهان قرار دارد و این از الطاف خداوند تبارک و تعالی است.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: شهادت زیبنده سردار حاج قاسم سلیمانی؛ سیدالشهدای مقاومت بود و پاداشی بود که خداوند بخاطر سالها مجاهدت این شهید بزرگوار به او عطا کرد.

حجت الاسلام یعقوبی در پایان افزود: شهید سلیمانی امروز مکتبی برای تربیت جوانان مبارز علیه ظلم و ستم استکبار است و این راه تمام نشدنی است و پرچمی که توسط سردار دلها برافراشته شده امروز به دست تک تک جوانان در گروههای مقاومت است./1400/پ210/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
درباره ایام سالگشت فتنه 88 باید این مطلب دنبال شود که با مسببان اصلی برخورد بشه نه اینکه تو ناز و نعمت مثلا تو حصر هستن
0
0