۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۹۸۸۰۳
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن در کنار تحریم ها، جریان تحریف را در کشور آغاز کرده است

دشمن در کنار تحریم ها، جریان تحریف را در کشور آغاز کرده است
سردار جوانی گفت: امروز دشمن در کنار تحریم های همه جانبه و بی سابقه خود، جریان تحریف را در کشور آغاز کرده و با تمام قوت در حال پیاده کردن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دیماه امروز در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار شد.

سردار یدالله جوانی در این مراسم با شکوه در سخنانی اظهار داشت: دشمن از ۱۵ سال قبل برای فتنه سال 88 برنامه‌ریزی کرده و قدرت تشخیص مردم را نشانه گرفته بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید در دشمنی دشمنان ذره‌ای تردید کنیم و آنها از اول انقلاب با هر ترفندی قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته و دارند اما به یُمن بصیرت و بینش سیاسی و دینی ملت ایران تاکنون موفق به اجرای این توطئه های شیطانی خود نشده اند.

سردار جوانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: وقتی دشمن با اجرای انواع توطئه‌ها برای شکست ما موفق نشد، برای به خیابان کشاندن مردم برنامه‌ریزی کرد اما این مردم در حماسه ماندگار ۹ دی و به صورت خودجوش تمام نقشه‌های آنها را خنثی کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فتنه سال ۸۸ مانند سایر توطئه‌های دشمن نبود و طوری طراحی شده بود که خود آنها ذره‌ای در پیروزی خود شک نداشتند و معتقد بودند جمهوری اسلامی پایان سال ۸۸ را تجربه نخواهد کرد بنابراین باید این برنامه‌ها و توطئه‌های سال ۸۸ که دارای پیچیدگی‌های بسیاری بود به طور دقیق واکاوی و از آنها عبرت شود.

سردار جوانی تاکید کرد: دشمن در فتنه ۹ دی برای اجرایی کردن نقشه‌های خود سراغ برخی از نیروهای جمهوری اسلامی که از نخبگان و خواص کشور اما سست ایمان و روحیه دینی ضعیفی داشتند، رفت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این خواص که خود سابقه استکبارستیزی داشته و در مقطعی هم همراه امام راحل بودند فریب دشمن را خورده و در کنار دشمنان غربی قرار گرفتند تا نظام را به تقلب در انتخابات متهم کرده و اعتبارش را در ذهن مردم از بین ببرند که به یاری خداوند مردم با تحملی ۹ ماهه و در یک حرکت خودجوش پاسخ آنها را دادند.

این فرمانده نظامی عنوان داشت: در سال ۸۸ دشمنان برخی از مردم رده متوسط به بالا را بر علیه نظام شوراندند و به خیابان کشاندند و سایر مردم و اقشار محروم در ۹ دی این توطئه را خنثی کردند اما امروز قصد دارند با تحریم‌های ظالمانه و فشارهای متعدد از همه جهت معیشت مردم را نشانه بگیرند تا همان مردم را هم نسبت به نظام بدبین کرده و در مقابل نظام اسلامی قرار دهند بنابراین همه این مشکلات و دشمنی‌های به این دلیل است که آمریکا می‌خواهد ایران در برابر آنها زانو بزند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در کنار تحریم های همه جانبه و بی سابقه خود، جریان تحریف را در کشور آغاز کرده و با تمام قوت در حال پیاده کردن آن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام و رهبری در ذهن مردم است و روی موضوعاتی متمرکز است تا در ذهن مردم بد ترسیم شود که در این مورد هم امروز ما به جهاد تبیین نیازمندیم تا با فکر انقلابی بتوانیم این نقشه‌ها را خنثی کنیم.

در ادامه این مراسم، سردار بهمن ریحانی؛ فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در سخنانی عنوان کرد: حماسه ۹ دی حادثه‌ای عظیم و حماسه‌ای پر فروغ از ملتی آگاه  و سربلند در صحنه است که با نگاهی نافذ و در کشاکش مسائل اجتماعی و  سیاسی ترفندهای دشمنان را خنثی کردند.

سردار ریحانی حرکت مردم در ۹ دی را حرکتی عمارگونه دانست که حقانیت نظام دینی و اصل مترقی ولایت فقیه را به همگان اثبات کرد، افزود: دشمنان در این ۴۳ سال سناریوها و توطئه های بسیاری را نوشتند اما موفق نشدند و ملت سرفراز ایران و حرکت انقلاب به سمت قله‌ها ادامه دارد./1400/

ارسال نظرات