۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۹۸۸۵۰
اقدامی مشترک از دو نهاد حوزوی؛

نشست بررسی ظرفیت‌های استعدادهای برتر و نخبگان حوزوی در عرصه تدوین متون درسی

نشست بررسی ظرفیت‌های استعدادهای برتر و نخبگان حوزوی در عرصه تدوین متون درسی
نشست بررسی ظرفیت‌های استعدادهای برتر و نخبگان حوزوی در عرصه تدوین متون درسی همزمان با روز پژوهش برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با 25 آذر ماه که در تقویم کشور به نام روز پژوهش نامگذاری شده است، نشست بررسی ظرفیت‌های استعدادهای برتر و نخبگان حوزوی در عرصه تدوین متون درسی، در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه، برگزار شد.

در این نشست صمیمی ابتدا رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه، ضمن خوش آمد به طلاب استعداد برتر، نکاتی پیرامون اهمیت و ضرورت ورود طلاب استعداد برتر به حوزه تدوین متون درسی، بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام شده،  مطرح کرد:  اهمیت متن و متن محوری نظام آموزشی حوزه، لزوم مشخص شدن اهداف هر مقطع آموزشی و انتخاب متن متناسب با آن اهداف، لزوم تعامل بین اساتید و مقررها و ارائه خروجی های متناسب و قابل چاپ، استفاده از ظرفیت تالار گفتگو و همکاری با نخبگان برای ارزیابی کتبی از محورهای فعالیت این مجموعه است.

معاون مرکز امور نخبگان حوزه، گزارشی مبسوط از خدمات مالی ارائه شده به طلاب استعداد برتر،ارائه داد و گفت: لزوم مراجعه به سامانه سینا، چگونگی تخصیص اعتبارتا سقف 18 میلیون جهت طلاب آماده همکاری با دفتر تدوین متون، امکان همکاری و حمایت در حیطه فضای مجازی، از دیگر موضوعاتی است که پرداختن به آن لازم بود.

در پایان این نشست، تعدادی از طلاب استعداد برتر، به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظرات