۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۹۸۸۷۱
استاد حوزه و دانشگاه:

پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت حزب الله است

پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت حزب الله است
حجت الاسلام سقای بی ریا گفت: رمز موفقیت حزب الله پیروی از ولایت فقیه است، همزه وصل بین ما و امام عصر (عج) ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا پنجشنبه به مناسبت سالروز ارتحال علامه آیت الله مصباح در مرکز مدیریت حوزه های علمیه با اشاره به آیه لا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین گفت: خداوند در این آیه می فرماید سستی نکنید، سستی در جایی است که توانمندی و قدرت اقدام داریم ولی اقدام نمی کنیم.

وی هدف از آفرینش را امتحان و اعتلاء بشریت دانست و اظهار کرد: پیشرفت و اعتلاء را به دست بشریت واگذار کرده و توان آن را نیز به انسان ها داده است، اگر اقدام نکنیم در اثر عملکرد ما ظهور حضرت به تعویق خواهد افتاد و ضرر این ماجرا به خود ما برمی گردد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حزن در کجا روی می دهد؛ تصریح کرد: زمانی که انسان چیزی را از دست می دهد یا به چیزی که در پی آن است، نرسیده حزن روی خواهد داد، خدا هر دو مورد را می خواهد از انسان ها سلب کند؛ نه سستی کنید و نه محزون باشید.

حجت الاسلام سقای بی ریا علامه مصباح را نسبت به مسائل دین بسیار دقیق دانست و گفت: علامه می فرمود مبادا روزی چشم باز کنیم و ببینیم جو دنیا و امکانات ما را با خود برده و دین ما را گرفته باشد.

وی ابراز کرد: رمز موفقیت حزب الله پیروی از ولایت فقیه است، همزه وصل بین ما و امام عصر (عج) ولایت فقیه است؛ بصیرت یعنی اینکه گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم و راه نظام اسلامی را گم نکنیم.

استاد حوزه علمیه دفاع از ولایت را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از ولایت را از فاطمه زهرا (س) یاد گرفته ایم، به خانه ای هجوم کردند که اگر آن خانه نبود از اسلام هم اثری باقی نمی ماند، هجوم به چه خاطر بود، آیا غیر از دفاع از ولایت بود.

ارسال نظرات