۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۹۸۸۸۹
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رییس جمهور مطرح کرد؛

مشکل گرانی به صورت ریشه ای حل شود/ گلایه شدید مردم از نظام بانکی

مشکل گرانی به صورت ریشه ای حل شود/ گلایه شدید مردم از نظام بانکی
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به گلایه شدید مردم از نظام بانکی کشور، گفت: متأسفانه بانک ها به مصوبات دولتی هم توجه نمی کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رییس جمهور، ایجاد امید در جامعه را مهم ترین مسأله در پیشرفت کشور دانست و گفت: مردم نسبت به شما امیدوار هستند.

وی بر ضرورت حل ریشه ای و اساسی مشکل گرانی در کشور تاکید کرد و افزود: بعضی از شرکت های دولتی خود باعث گرانی هستند، البته برخی از کاسبان نااهل نیز به گرانی دامن می زنند.

مسألۀ قاچاق و واردات بی رویه از دیگر مواردی بود که این مرجع تقلید بر حل آنها تأکید کرد و گفت: البته حل این مشکلات، زمان بر است، اما دولت ضمن توجیه مردم، برای حل آنها باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی به گلایه شدید مردم از نظام بانکی کشور اشاره و اظهار کرد: متأسفانه بانک ها به مصوبات دولتی هم توجه نمی کنند که باید نسبت به اصلاح نظام بانکی کشور فکری اساسی صورت گیرد.

وی قم را متعلق به تمام جهان اسلام و تشیع دانسته که به خاطر حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و حوزۀ علمیه، نیازمند به برنامه ریزی و توجه خاص دارد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت اتمام طرح ها و پروژه های مهم در قم همانند فرودگاه و مترو اشاره کرده و گفت: قم باید شهری آباد، منظم و آبرومند شود.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی جهت برخورد با برخی از مفاسد اخلاقی در قم و بر حل مشکلات کارگران برخی کارخانجات و شرکت ها تأکید کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان ابراز کرد: من برای موفقیت شما جهت حل مشکلات مردم و کشور دعا می کنم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، رییس جمهور گزارشی از مسائل کشور و شهر قم ارائه کرد.

ارسال نظرات