۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۹۸۸۹۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهید سلیمانی الگویی برای حرکت انقلابی جهان اسلام است

شهید سلیمانی الگویی برای حرکت انقلابی جهان اسلام است
لرستان-حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شهیدسلیمانی راه عزت و حق طلبی رابه همه آزادگان جهان نشان داد، گفت: شهید سلیمانی الگویی برای حرکت انقلابی جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد این هفته با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی بی بدیل برای حرکت انقلابی جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی از مکتب امام آموخت و آموخته های خود را به مجاهدان در تمامی نقاط جهان منتقل کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی قهرمانی است که در برابر استکبار ایستادگی کرد و راه عزت و حق طلبی را به همه آزادگان جهان نشان داد، تصریح کرد: خونخواهی سردار شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت.

توسعه متوازن و عدالت اجتماعی در بودجه 1401 مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به بودجه ۱۴۰۱ گفت: با عدالت اجتماعی در بودجه امسال باید به برخی اقشار که تحت فشار اقتصادی هستند توجه شوند.

وی عنوان کرد: این بودجه از سوی هیأت دولت به مجلس تحویل شده و دولت سیزدهم در راستای توسعه‌ متوازن و عدالت اجتماعی بویژه استان‌های کم‌تر توسعه یافته مانند لرستان باید مورد ملاحظه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی استان با تعاون و همکاری در جهت اختصاص اعتبارات که بتواند لرستان را به سمت تحول سوق دهد تلاش کنند.

وی بر ضرورت تلاش برای کاهش مشکلات معیشتی در جامعه تأکید کرد و گفت: کاهش مشکلات معیشتی امری خداپسندانه است.

امور شهری نیازمند بازنگری و اصلاح است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه امور شهری نیازمند بازنگری و اصلاح است، خاطرنشان کرد: بخشی از عمران شهری بر عهده شهرداری و شورای شهر است و بخشی از آن توسط پرداخت عوارض شهرداری از سوی مردم جبران می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت: مردم و سازمان های دولتی و غیر دولتی مطالبات شهرداری را پرداخت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه نیروهای سفارشی به شهرداری تحمیل نشود، گفت: رسیدگی به وضع مردم از مطالبات شهروندان استکه باید مورد توجه قرار گیرد./9451/پ201/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات