۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۹۸۹۰۸

آمریکا در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته هیچ غلطی کند

آمریکا در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته هیچ غلطی کند
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بعد از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم سپاه، نخست‌وزیر صهیونیست‌ ها کتباً به آن‌ها اعلام کرد که کسی دیگر درباره اقدام نظامی علیه ایران صحبت نکند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه ۱۰ دی ماه) در پیش خطبه نماز جمعه تهران، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، گفت: در این روزها تبلورهای مختلفی بروز پیدا کرد و دلها و نظرهای انبوهی نه فقط مردم ایران بلکه مردم دیگر نقاط جهان را معطوف به مسائل انقلاب اسلامی‌کرد.

وی ادامه داد: از یک سو در سال ۸۸ فتنه ای به وجود آمد که همه خبیثان عالم در این زمینه تلاش کردند و رئیس جمهور آمریکا و بسیاری از کشورهای پیرو آمریکا در آن ۸ ماه خودشان در پشتیبانی از فتنه صحبت کردند و امیدوار بودند که زمان آن را تا حدی طولانی کنند که انقلاب اسلامی‌با چالش مواجه شود.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: فتنه گران در عاشورای سال ۸۸ اقدامات خبیثانه انجام دادند که مردم دیگر طاقت نیاوردند و روز با عظمت ۹ دی را خلق کردند، حماسه آفریدند و آبی بر آتش فتنه ریختند. فتنه گران در داخل کشور و پشتیبانان فتنه گران در خارج از کشور دیگر نتوانستند دم بزنند.

سردار فدوی متذکر شد: عظمت حضور مردم در ۹ دی ماندگار شد و مردم آن حماسه را آفریدند و در تاریخ انقلاب اسلامی‌شاخص شد.

وی گفت: امام(ره) فرموده بودند که هر زمان خبائث عالم، شیاطین جهان و ابرقدرت ها از شما پشتیبانی کردند، بدانید که بر روال غلط رفتید و بترسید. در آن ۸ ماه بارها شیطان بزرگ و مسئولان مختلفش و صهیونیست ها و پیروان آمریکا نام برخی از افراد را آوردند و از آنان پشتیبانی کردند و تشویق شان کردند. آن افراد کلام امام (ره) را به یاد نیاوردند و شاید نخواستند به یاد بیاورند.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: یکی از جلوه‌های خاصی که در طول تاریخ اسلام و شیعه وجود داشته، آن بوده است که زمانی که امام وجود دارد، نباید خودش نظر «علی‌حده» داشته باشد. شاگرد اول این موضوع، حضرت سلمان است که زمانی که پشت سر امیرالمومنین (ع) راه می رفت، حتی نمی خواست جای پا داشته باشد و به صورت صد درصد از امام علی(ع) اطاعت می‌کرد.

سردار فدوی تاکید کرد: بر همه ما حجت تمام است و باید این مسئله را آویزه گوش خود کنیم و هر آنچه موفقیت و پیروزی در طول این سالها داشته ایم، زمان‌هایی بوده است که به صورت تمام و کمال به فرامین امامین انقلاب اسلامی‌گوش دادیم و الان در وضعیتی قرار داریم که دشمنان ما به دنبال اقداماتی می‌گردند تا در برابر ایران بازدارنده باشند.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم. از روز اول انقلاب اسلامی ایادی آمریکا به انقلاب اسلامی حمله کردند و روزی در انقلاب اسلامی نبوده که دشمنان ما با ایران دشمنی نکرده باشند. مردم ما به تکالیفی که خداوند مشخص کرده بود عمل کردند و خداوند هم بهترین نتایج را برای ما رقم زد.

سردار فدوی اظهار داشت: شیطان بزرگ در این ۴۳ سال اتحادی را برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد اما نتوانست به اهداف خودش دست یابد. آیا آنان می‌توانند فقط یک پیروزی در مقابل ایران را برای خود نام ببرند؟ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و علیرغم اینکه دشمنان ما توطئه و فتنه‌های زیادی را ایجاد کردند، اما حتی یک بار هم در مقابل ما به پیروزی نرسیدند.

وی افزود: وضعیت ما در حال حاضر قابل قیاس با گذشته نیست. مسئولان و مردم به تکالیف خود به خوبی عمل کردند و به همین علت خداوند موفقیت های زیادی را نصیب کشورمان کرد. ما ایستادیم و به تکالیف خود عمل کردیم و نتیجه آن پیروزی کشورمان در مقابل دشمنان شد.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: اگر ما در همه موضوعات مطابق با این روال عمل کنیم، وعده خداوند حق است و قطعا به موفقیت دست می یابیم. اگر اینگونه باشیم بهترین نتایج برای کشور به وجود خواهد آمد.

سردار فدوی اظهار داشت: باید به قدرت انقلاب اسلامی‌توجه کنیم چرا که در اوایل انقلاب ما باید در خانه‌های خود با دشمنان می جنگیدیم اما دلدادگان انقلاب اسلامی، دشمن را از خانه خود بیرون کردندو از آن به بعد هر زمان دشمنی با انقلاب اسلامی صورت گرفت، دشمنان ما مجبور بودند در خانه خودشان با دلدادگان انقلاب اسلامی‌بجنگند.

وی گفت: این قاعده فقط مربوط به ایران اسلامی نیست بلکه هر زمان که جبهه مقاومت هم این مسئله را مورد توجه قرار داد، خداوند پیروزی را نصیب آنان کرد. به برکت مجاهدت های طولانی سردار سلیمانی، جبهه وسیع مقاومت گستره ای پیدا کرد که هزاران کیلومتر از مرکز انقلاب اسلامی دورتر بود اما همانها به مثابه کسانی که در مرکز انقلاب اسلامی قرار داشتند، عمل کردند.

جانشین فرمانده سپاه افزود: دلدادگان اسلام و انقلاب اسلامی در یمن دشمنان اسلام را به مهلکه انداختند و دچار استیصال کردند. در جنگ ایران و عراق به ظاهر دیوانه ای چون صدام در نوک حمله بود اما در پشت سرش ۸۷ کشور از جمله آمریکا و شوروی در مقابل ایران بودند. در حال حاضر هم بسیاری از کشورها در حال جنگ با یمن هستند و حتی برخی از کشورهای خلیج فارس هم با آمریکا و همپیمانانش در جنگ با یمن همراهی می‌کنند.

سردار فدوی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، این کشورها نتوانستند در مقابل یمن کاری انجام دهند چرا که جبهه مقاومت به تکالیف خود عمل کرد و خداوند هم موفقیت را عایدشان کرده است.

وی تاکید کرد: یمن در محاصره است و نمی‌توان حتی غذا و دارو به یمن رساند و خبیثانی که با مردم یمن می جنگند، فشارهای زیادی را به آنان وارد می‌کنند اما دائم شکست می خوردند. البته خبیثان عالم در مقابل لبنان، سوریه، فلسطین، افغانستان و عراق هم شکست خوردند.

جانشین فرمانده سپاه بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود اینکه دستورات مشخصی وجود داشته است، اما برخی افراد نظرات «علی‌حده» خود را ارائه کردند و به نظر امامین انقلاب اسلامی‌توجه نداشتند.

سردار فدوی تاکید کرد: در حال حاضر دشمن برای مقابله با ما دچار استیصال شده است. چند هفته پیش صهیونیست‌ها به پشتوانه آمریکا اراجیف می‌گفتند اما بعد از رزمایش ما، نخست وزیر صهیونیست‌ها به صورت کتبی به آنها اعلام کرد که دیگر کسی درباره ایران این حرف‌ها را نزند.

وی ادامه داد: این خیلی برای آن‌ها مایه ننگ است که اعلام شود کسی درباره اقدامات نظامی ایران صحبت نکند. آمریکا در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته هیچ غلطی کند و مانند ضعیفان به روش‌هایی مانند تحریم‌ روی آورده است. ‌

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌گفت: شیاطین، سردار سلیمانی را به شهادت رساندند که ترامپ در این روزها اعتراف کرد و صهیونیست‌ها و سایرین هم گفتند که اشتباه کردند و فریب خوردند.

سردار فدوی تاکید کرد: ما حتما باید روند جبهه حق انقلاب اسلامی را ادامه دهیم تا به قله برسیم. زمانی که به قله برسیم دشمنان ما هم تمام می‌شوند و دیگر شیطان بزرگ و هم پیمانانش جرات دشمنی با انقلاب اسلامی را نخواهند داشت. زمانی که به قله برسیم، دیگر دشمنی هم وجود نخواهد داشت. ما اگر دستورات امام خود را گوش کنیم، دشمن نمی‌تواند به نتیجه برسد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
در میان تمام موضوعاتی که در فضای گفتمانی ایران مطرحند، آمریکاستیزی اهمیت بیشتری دارد.
0
0