۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۶۹۸۹۲۳

بانویی که یک‌هزار کیلومتر برای رسیدن به مزار حاج قاسم پیاده روی کرد

بانویی که یک‌هزار کیلومتر برای رسیدن به مزار حاج قاسم پیاده روی کرد
بانویی که مسیر یک‌هزار کیلومتری مشهد تا کرمان را به عشق حاج‌قاسم با پای پیاده در حال پیمودن بود، ظهر امروز به گلزار شهدای کرمان رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، خانم جعفریان که مسیر یک‌هزار کیلومتری از مشهد تا کرمان را به عشق حاج‌قاسم و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با پای پیاده در حال پیمودن بود ظهر امروز به گلزار شهدای کرمان رسید و بر سر مزار شهید سلیمانی حاضر شد.

وی در حاشیه این حضور اظهار کرد: از ۱۵ آذر ماه بعد از نماز ظهر از حرم امام رضا (ع) به سمت گلزار شهدای کرمان و مزار سردار ولایت شهید سلیمانی حرکت کردم و امروز بعد از گذشت ۲۵ روز پیاده‌روی بر سر مزار این شهید برای دومین سالگرد شهادتش حضور پیدا کردم.

 

خانم جعفریان در خصوص اهداف این پیاده‌روی بیان داشت: چند هدف داشتم، هدف اصلی‌ام به نیت ظهور آقا امام زمان (عج) بود، به نیابت از پاهای تاول زده حضرت زینب (س) و رقیه خاتون و  رشادت و مجاهدت چهل ساله سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش که مدیون این عزیز نباشم.

وی سلامتی مردم ایران و سرافرازی میهن و نابودی دشمن به ویژه رژیم صهیونیستی و ترامپ قمارباز و شرابخوار را از دیگر پیام‌ها و نیت سفر خود برشمرد و گفت: سردار را موقعی که مردم ایران در خواب بودند مظلومانه به شهادت رساندند.

زائر حاج‌قاسم خاطرنشان کرد: با این که بانویی تنها بودم در این مسیر اما با ایمان کامل و باور به اینکه شهدا و ائمه اطهار من را یاری می‌کنم، این سفر را به مقصد رساندم.

ارسال نظرات