۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۶۹۹۰۲۲

اعلام بسیج عمومی توسط گردانهای قدس

اعلام بسیج عمومی توسط گردانهای قدس
منابع فلسطینی از آماده باش گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی‌برای آغاز نبرد با رژیم صهیونیستی در صورت شهادت اسیر فلسطینی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، منابع فلسطینی به المیادین اعلام کردند: گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به دنبال وخامت حال هشام ابو هواش اسیر فلسطینی که از ۱۳۸ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده است، آماده نبرد با صهیونیستها می‌شوند.

این منابع افزودند: گردانهای قدس حالت آماده باش اعلام کرده است. شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین سطح آمادگی خود را بالا برده و اعلام بسیج عمومی در بین رزمندگان در غزه و کرانه باختری کرده است. رهبران جهاد اسلامی فلسطین تمام امکانات سیاسی را برای حفاظت و نجات اسیر هشام ابوهواش به کار گرفته است.

منابع مذکور تاکید کردند: رژیم صهیونیستی مسئول است و واسطه‌ها مراتب ناخرسندی عمیق خود را از لجاجت تل آویو ابراز داشته اند.

خبرنگار المیادین به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد که گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین تمامی مراکز و پست‌های دیدبانی را تخلیه کرده است و آماده ساعات آتی می‌شود. گردانهای قدس دستوراتی درباره آمادگی برای واکنش نشان دادن در صورت شهادت اسیر فلسطینی دریافت کرده است.

داود شهاب سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین هم فراخوان مقابله با صهیونیست ها را داد.

طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: اعلام بسیج عمومی‌به مثابه پیامی آشکار به اشغالگران صهیونیست است که مفادش باروت و آتش است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین در بیانیه ای، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل وخامت حال هشام ابوهواش اسیر فلسطینی که از ۱۳۸ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده است، دانست.

در این بیانیه آمده است: هر ساعتی که می‌گذرد مفهومش این است که ابوهواش به مرگ نزدیکتر می‌شود و این اقدامی تروریستی است و ما واکنش نشان خواهیم داد. این در راستای پایبندی ما به واکنش به هر جنایتی است که دشمن مرتکب می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: اشغالگران به سیاست فریب و نیرنگ خود ادامه می دهند تا از مسئولیت این اسیر سرباز زنند.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که اسیر ابوهواش وارد کما شده است.

منابع فلسطینی از حضور جمع کثیری از فلسطینی‌ها ساکن اراضی ۴۸ در بیمارستانی که هشام ابوهواش اسیر فلسطینی در آن به سر می‌برد، خبر دادند.

ارسال نظرات