۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۹۹۰۳۶
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

شهید سلیمانی درس مبارزه با دشمنان در خط مقدم نبرد را به ما آموخت

شهید سلیمانی درس مبارزه با دشمنان در خط مقدم نبرد را به ما آموخت
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: اولین و مهمترین درسی که از سردار شهید سلیمانی آموختیم این بود که ما را به بزرگی و سیره کربلائیان در روز عاشورا نزدیک تر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی را می تواند محصول 2 جهاد اکبر و اصغر دانست.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: اولین و مهمترین درسی که از سردار شهید سلیمانی آموختیم این بود که ما را به بزرگی و سیره کربلائیان در روز عاشورا نزدیک تر کرد.

این فرمانده نظامی ادامه داد: شهید سلیمانی به ما درس مبارزه با دشمنان در خط مقدم نبرد را یاد دارد و به ما گوشزد کرد که نباید در راه مبارزه با دشمن هیچ سستی به خود راه دهیم.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهید سلیمانی دو دوران دفاع مقدس و نیز در دوران مبارزه با تروریسم و تحجرگرایی هرگز میدان نبرد را ترک نکرد زیرا این سردار بزرگ ترک میدان نبرد را به نوعی از بین رفتن عزت مسلمین در مقوله جهاد می دانست.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره اینکه سردار سلیمانی در قبال جهاد خویش در برابر دشمنان منتظر اجر و پاداش کسی نبود، تاکید کرد: تمام صفات یک مسلمان و رهرو راستین قرآن و اسلام در شخصیت سردار شهید سلیمانی متبلور بود، این شهید روحیه ای ولایی، قلبی مهربان، تفکری بلند و خدایی داشت.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به این سردار بزرگ خود افتخار می کند و مکتب این شهید ما را در قبال دشمنان انقلاب و اسلام با اراده تر و با بصیرتر می کند.

سردار ریحانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی حتی بعد از شهادت خویش زمینه اتحاد و وحدت ملت ایران در مقابل دسیسه های دشمنان را بیشتر کرد و این را باید از برکات این سردار اسلام دانست./1400/پ210/

ارسال نظرات