۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۹۹۱۵۷
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در گفت‌وگو با رسا:

مکتب شهید سلیمانی برخاسته از مبانی و معارف قرآنی است

مکتب شهید سلیمانی برخاسته از مبانی و معارف قرآنی است
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی برخاسته از مبانی قرآنی است، گفت: سردار دلها ایده مبارزه خود را از معارف اسلامی و آیات قرآنی دریافت کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به شرح شاخص های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: مکتب شهید سلیمانی برخاسته از مبانی و معارف قرآنی است.

وی با بیان اینکه شهید مقاومت اسلامی ایده مبارزه و مقاومت خود را از معارف اسلامی و آیات قرآنی دریافت کرد، ابراز داشت: شهید سلیمانی بدین مسأله اندیشید که چرا باید طاغوت ها و شیاطین سیطره بر ملت مسلمان داشته باشند و دشمنان برای ما نقشه بکشند، از این رو سردار دلها احساس مسؤولیت کرد که باید جبهه مقاومت مظلومان در فلسطین، سوریه و یمن قوت بگیرد، از این رو مرد میدان نبرد شد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سردار رشید اسلام برای نجات مستضعفان جهان و بشریت وارد میدان نبرد شد، افزود: سردار دلها فقط مردم سوریه را از چنگ گروه تروریستی داعش نجات نداد، بلکه تمام بشریت را از این گروهک جنایتکار نجات داد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز داشت: امام خمینی(ره) بعد از عملیات فتح المبین فرمودند که من دست رزمندگان اسلام را که دست خدا در آنها تجلی یافته، بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می کنم که مصداق این سخن امام راحل در شهید سلیمانی تجلی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: زمانی که آیات قرآن را با افکار شهید سلیمانی مقایسه کنیم خواهیم دید که شهید سلیمانی فرصت ها و ماموریت هایی که خداوند بر عهده مؤمنان گذاشته، به طور کامل اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی عزت و اقتدار مسلمانان را احیا کرد، گفت: امروز هر قشری از جامعه ما متأثر از اخلاق و سیره شهید سلیمانی هستند و همچنین بسیاری از دانشجویان، طلاب و جوانان محو شخصیت سردار دلها قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بر لزوم ترویج مکتب شهید سلیمانی در میان نسل جوان تأکید کرد و افزود: باید با استفاده از ابزار هنر، فضای مجازی و ساخت فیلم های گوناگون، شخصیت و سیره شهید سلیمانی برای اقشار مختلف مردم بازگو و تبیین شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
دشمنان و کینه توزان بدانند که شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی و یارانشان به اعلی علیین پیوستند. به هر حال خداوند آنها را این طور خواست و شهادت آنها را این گونه قرار داد. و با شهادت آنها حجت بر همه آزادگان جهان تمام شد و شهادت آنها کوچک ترین خللی در جبهه مقاومت ایجاد نکرد بلکه خون مطهر آنها باعث رویش هزاران سلیمانی و ابو مهدی می شود. داغ شهادت آنها هر سال تازه تر از قبل خواهد شد که سرانجام طومار همه بدنامان را در هم خواهد پیچید. شک نداشته باشید که ضامن خون این شهدا خود خداوند است و در زمان مقرر انتقام این خون ها گرفته خواهد شد.
شهادت آنها بدون شک یک نقطه عطف است.
0
0