۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۹۹۲۳۷
در سالروز شهادت بانوی دو عالم صورت می‌گیرد؛

پیوند نقش شهدای گمنام با سیمای سردار دل‌ها در اجتماع عظیم فاطمیون کاشان

پیوند نقش شهدای گمنام با سیمای سردار دل‌ها در اجتماع عظیم فاطمیون کاشان
اصفهان - رئیس شورای مرکزی هیئات مذهبی شهرستان کاشان از برگزاری اجتماع عظیم فاطمیون کاشان در سالروز شهادت ام ابی‌ها حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مجتبی رضا زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س)، گفت: اجتماع عظیم فاطمیون کاشان در سالروز شهادت ام ابی‌ها حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت ۱۰صبح روز پنجشنبه در میدان کمال الملک، ابتدای خیابان باباافضل «پانخل» برگزار می‌شود.

وی افزود: مهمترین ویژگی مهم گردهمایی امسال فاطمیون کاشان، پیوند این اجتماع با تشییع دو شهید گمنام و همچنین تقارن با دومین سالگرد عروج مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رضا زاده گفت: حضور پیکر مطهر شهدای گمنام و یاد سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان جبهه مقاومت و شیفته حضرت زهرا(س) بر فضای معنوی و شور فاطمی این مراسم رونقی مضاعف خواهد بخشید.

رئیس شورای مرکزی هیئات مذهبی شهرستان دارالمومنین کاشان، حضور هیئات فاطمی از نقاط مختلف شهرستان در این اجتماع را یادآور شد و افزود: در این مراسم، دسته‌جات متعدد عزاداری ذیل پرچم مقدس حضرت زهرا(س) و به تأسی از شهدای گرانقدر، فارغ ازهر نام و نشانی حضور می‌یابند و به ساحت مقدس مادر سادات عرض ارادت می‌کنند.

رضازاده همچنین از برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در حاشیه این اجتماع برای میزبانی از عزاداران خبر داد و افزود: این موکب‌ها به درخواست هیئات و با رعایت تمام مسائل و نکات بهداشتی با محتوای فرهنگی و توزیع نذورات برای خدمت رسانی شایسته به سوگواران بانوی دوعالم برپا می‌شود.

وی از آحاد شهروندان بویژه هیئات مذهبی که در روز شهادت احتمالا قصد برپایی مراسم دارند، خواست با حضور در این اجتماع، ضمن بهره مندی از برکات و فضای معنوی مراسم بر شکوه وعظمت این مانور وحدت بخش و دشمن شکن بیفزایند.

رئیس شورای مرکزی هیئات مذهبی شهرستان کاشان همچنین از خادمین هیئات مذهبی خواست حتی المقدور از برگزاری مراسمات بصورت جزیره‌ای در زمان اجرای این برنامه که حاصل تصمیمات کلان کشوری و مسئولین شهرستانی است، خودداری کنند. /۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات