۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۹۹۲۷۴
ساداتی نژاد خطاب به روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

شما چشم و ضامن عملکرد صحیح مسؤولان وزارتخانه جهاد کشاورزی هستید

شما چشم و ضامن عملکرد صحیح مسؤولان وزارتخانه جهاد کشاورزی هستید
وزیر جهاد کشاورزی گفت: بصیرت رهبر انقلاب در تشکیل حوزه نمایندگی ولی فقیه نشان از اهمیت فعالیت این حوزه می دهد که ضامن عملکرد صحیح در سازمان هاست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نخستین گردهمایی سراسری مسؤولان حوزه و دفاتر نمایندگی ولی فقیه، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ربانی نماینده ولی فقیه، دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، حجت الاسلام رحمانی مهر مدیرکل و روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه کشور برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین رحمانی مهر مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن خوش آمدگویی یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و به تبیین منویات رهبرانقلاب پیرامون نقش طلاب و روحانیون در فعالیت جهادی و انقلاب پرداخت.

در ادامه این گردهمایی ساداتی نژاد وزیر محترم وزارت جهاد کشاورزی با بیان گزارشی از فعالیت های اخیر به اهداف و طرح های پیش رو وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: جهاد سازندگی در گذشته بن بست ها را شکست داد، ریشه این وزارت در همان جهادسازندگی است و من به عنوان یک جهادی اعتقاد راسخ دارم با آن ریشه و تفکر میتوان به بهترین شکل ممکن عمل کرد.

وزیر جهاد کشاورزی روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه را علاقمند به نظام و انقلاب دانست و افزود: بصیرت رهبرمعظم انقلاب در تشکیل حوزه نمایندگی ولی فقیه نشان از اهمیت فعالیت این حوزه می دهد که ضامن عملکرد صحیح در سازمان هاست.

ساداتی نژاد از روحانیون حوزه و دفاتر نمایندگی ولی فقیه به عنوان چشم وزیر یاد کرد و اظهار داشت: با بصیرت خود روشنگری کنید و به تبیین حقایق بپردازید.

وی در پایان افزود؛ شما اطمینان خاطر من وزیر در سازمان ها هستید.

در ادامه این گردهمایی حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده محترم ولی فقیه برگزاری این همایش در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را به فال نیک گرفت و گفت: ان شاء الله برگزاری این گردهمایی در چنین ایامی خیرکثیر و کوثر باشد.

نماینده ولی فقیه در ادامه به اهمیت جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم جایگاه واقعی حوزه نمایندگی ولی فقیه دیده شود و برای تحقق این موضوع باید در ابتدا خود را اصلاح و سپس توانمندیمان را نشان دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی جایگاه این حوزه را به حکم رهبرمعظم انقلاب دانست و خواستار تحول حوزه نمایندگی ولی فقیه با ایجاد نقشه راه و اهداف بلند مدت شد.

در پایان دکتر یاسی مشاورعالی حوزه نمایندگی ولی فقیه با ارائه طرح جدید به توضیح و تفسیر سند تحول پرداخت.

ارسال نظرات