۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۶۹۷۵۳۹
وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

توسعه گیاهان دارویی در شهرستان سلسله با هدف کمک به معیشت مردم و اشتغال زایی

توسعه گیاهان دارویی در شهرستان سلسله با هدف کمک به معیشت مردم و اشتغال زایی
ساداتی نژاد به ظرفیت های شهرستان سلسله در زمینه اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: یکی از این ظرفیت ها توسعه گیاهان دارویی بوده که مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سیدجواد ساداتی نژاد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ظرفیت های شهرستان سلسله در حوزه های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: شهرستان سلسله در  بخش شیلات، باغداری و زمین های زراعی دارای ظرفیت های بسیار خوبی است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مهم ترین مشکل شهرستان سلسله نبود صنایع غذایی و زنجیره ارزش است، عنوان کرد: تلاش می شود که با حضور سرمایه گذاران این مشکلات برطرف شود و

وی با بیان اینکه مهم ترین مشکلی که در این شهرستان شناسایی کردیم، کمبود صنایع غذایی و زنجیره ارزش است، گفت: تلاش می شود این مشکلات با حضور سرمایه گذاران برطرف شود.

ساداتی نژاد با تأکید بر حمایت تولید کنندگان و ارائه تسهیلات به آنان خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات باغداران منطقه، توسعه و ترویج سرشاخه کاری برای نوسازی و اصلاح باغات مدنظر است.

وی به ظرفیت تولید گیاهان دارویی در لرستان اشاره و بیان کردک توسعه گیاهان دارویی به دلیل کم آب بر و اشتغالزا بودن به معیشت مردم کمک می کند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: شهرستان سلسله دارای رتبه بالایی در تولید شیلات است و ارائه تسهیلات، تکمیل زیرساخت ها در حوزه توسعه شیلات شهرستان سلسه از برنامه های مهم سفر هیئت دولت به لرستان است.

ساداتی نژاد بیان کرد: امید است در سایه احیا و بهره برداری از ظرفیت های موجود شهرستان سلسله محرومیت در این شهرستان زدوده و ظرفیت های آن هویدا شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات