۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۵۵۶۴۶
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

توجه به اصول انقلاب لازمه پیشرفت است

توجه به اصول انقلاب لازمه پیشرفت است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت وحدت مسؤولان و جذب اعتبارات برای توسعه لرستان تأکید کرد و گفت: توجه به اصول انقلاب لازمه پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در شورای اداری بروجرد که در حسینیه اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: بروجرد شهر علما و فضلا است.

وی بر ضرورت جذب اعتبارات ملی برای استان از سوی نمایندگان مردم لرستان در مجلس تأکید کرد و افزود: برای رفع مشکلات مردم لرستان باید تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جذب اعتبارات ملی از سوی نمایندگان باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوان واحدهای تولیدی و کارخانجات تعطیل لرستان وارد چرخه تولید بازگرداند و بسیاری مشکلات اقتصادی را برطرف ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به وجود منابع طبیعی و ظرفیت های استان لرستان خاطرنشان کرد: در استان بیش از ۱۲ میلیارد مکعب آب وجود دارد، زمین‌های حاصلخیز، ۲۸ درصد سنگ‌های تزئینی کشور و سه درصد سنگ‌های تزئینی دنیا مربوط به لرستان است که باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با مدیریت و برنامه ریزی، تلاش مسؤولان و بهره مندی از این ظرفیت ها باید به سمت رشد و پیشرفت پیش رفت و گام های استواری در توسعه استان و رفع مشکلات مردم برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: برای موفقیت در عرصه های مختلف باید همواره به اصول و سیاست اقتصادی، داخلی، خارجی، فرهنگی امام (ره) برگردیم.

وی بر ضرورت زنده نگه داشتن شعارهای انقلاب تأکید کرد و گفت: راه موفقیت و پیشرفت در گرو عمل به شعارهای انقلاب و توجه به آرمان های امام راحل است.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه رفع مشکلات مردم و جامعه نیازمند وحدت و همدلی است، تصریح کرد: مسؤولان فرصتی برای اختلاف ندارند و باید یکصدا شوند تا مشکلات لرستان و مردم برطرف شود./9451/پ210/ق

ارسال نظرات