۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۵۵۶۰۴
بخشی از وصيت نامه شهيد عيدی قائد رحمتی:

پذیرش هر مسؤوليتی از انقلاب برای خدمت به مردم و جذب آنان به انقلاب باشد

پذیرش هر مسؤوليتی از انقلاب برای خدمت به مردم و جذب آنان به انقلاب باشد
شهید عیدی قائدرحمتی در وصیت نامه خود به مردم توصیه کرده است که در هر پست و جایگاهی تلاش کنید و در راه جذب مردم به انقلاب گام بردارید.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهيد عيدي قائد رحمتي در بخشی از وصیت نامه خویش خطاب به مردم مطرح کرده است:

«ان الله اشتري من المؤمنين انفسهم و اموالهم باًن لهم الجنة»

هر چند بنده كوچكتر از آن هستم كه بتوانم پيامي به اين امت شهيد پرور و حزب الله بدهم ولي به عنوان يك وظيفه كه بر دوشم هست چند كلامي به عنوان وصيت مي نويسم.

امت سلحشور و قهرمان ايران هم اكنون كه با هجوم استكبار جهاني به كشور شهيد پرورمان مواجه شده ايم وظيفه هر انسان مسلمان است كه از قرآن، اسلام و وطن مان دفاع كنيم تا به ابرقدرت ها بفهمانيم كه ديگر وقت زورگويي به سر رسيده پس اي عزيزان هرگز جبهه ها را خالي نگذاريد و كمك به جبهه هاي حق را از ياد نبريد زيرا كه باهمين كمك شما است كه اين قلدرها به زانو در آمده اند و به دست و پا افتاده اند تا انقلاب را دگرگون كنند.

اي كساني كه در هر پست و مقامي مسؤوليتي از انقلاب را بر دوش داريد تلاش و كوشش كنيد و سعي كنيد مردم را جذب انقلاب كنيد اگر فردي كه مسؤوليتي دارد با اعمال و رفتارش مردم را از انقلاب و اسلام بدبين كند، بداند كه خون شهدا را پايمال كرده است و بايد فرداي قیامت جوابگو باشد.

اي همكلاسي هاي عزيزم شما با درس خواندتان ادامه دهنده راه شهدا باشيد كه همين خوب  درس خواندن شماست كه مي تواند مشت محكمي باشد بر دهان اين متجاوزين شرق و غرب است.

و جوانان عزيز نكند در رختخواب ذلت بميرد كه قاسم بن الحسن در راه حسين(ع) و با هدف شهيد شد و اي كاش حسين بن علي زنده بود لبيك در اين راهيان كر بلا را مي شنيد، برادران استغفار و دعا را از ياد نبريد كه بهترين درمان ها براي تسكين دردهاست و هميشه به ياد خدا باشيد  و در راه او قدم برداريد و هر گز دشمنان بين شما تفرقه نيندازد و قدر همديگر را بدانيد و به خاطر مسائل كوچك از هم جدا نشويد كه اگر روزي چنين شود، ذلت اسلام و مسلمين رسيده است.

رزمندگان عزيز و كفر ستيز اسلام سنگر هايتان  را حفظ كنيد كه خداوند پشتيبان ماست.

جانبازان انقلاب، اي شهيد زنده قدر خود را بدانيد و رزمندگان را دعا كنيد زيرا شما ها عزيزان درگاه ايزد منان هستيد و شما پيام آوران انقلاب هستيد، سعي كنيد اين وظيفه سنگين را به نحو احسن انجام دهيد درشخصيت امام بيشتر دقت كنيد تاعظمت روحي و مقام علوي اين پير جماران را در يابيد و از او اطاعت كنيد.

سلام مرا به امام برسانيد و به او بگوييد  تا سر حد شهادت در سنگر توحيد خواهم جنگيد انشاالله، اي مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلو گيري كنيد كه فردا در محضر خدا جواب زينب را نمي توانيد بدهيد كه تحمل 72 شهيد را نمود.

آن قدر به جبهه مي روم تا شهيد شوم و اي كاش هزار بار زنده مي شدم و دوباره در راه خدا كشته مي شدم تا بلكه بتوانم درآن روز هاي محشر در برابر حسين(ع) سر افراز باشم كه ادامه دهنده راه شهدا بوده ام./9451/د102/ف

ارسال نظرات