۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۵۵۵۰۲
در تمام مقاطع تحصیلی؛

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی طلبه خواهر می‌پذیرد

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی طلبه خواهر می‌پذیرد
مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی(ع) برای سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ در تمام مقاطع عمومی، عالی و تخصصی طلبه می‌پذیرد.

فاطمه خدابنده‌لو مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز ثبت‌نام پذیرش طلبه در این مؤسسه حوزوی خبر داد و گفت: مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی(ع) تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین ناصحی برای سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ از میان متقاضیان و داوطلبان علاقه‌مند در تمام مقاطع عمومی، عالی و تخصصی طلبه می‌پذیرد.

وی ظرفیت پذیرش در سطح عمومی را 30 نفر بیان کرد و ادامه داد: متقاضیان دارای مدرک دیپلم و بالاتر با حداکثر سن ۴۰ سال می‌توانند در مقطع عمومی اقدام به ثبت‌نام کنند.

خدابند‌ه‌لو بابیان اینکه سنجش علمی متقاضیان در مقطع عمومی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کل خواهد بود، اظهار داشت: متقاضیان و داوطلبان در مقطع عمومی معاف از آزمون بوده و گزینش آنان از طریق مصاحبه و سوابق تحصیلی انجام خواهد شد؛ داوطلبانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند متناسب با ظرفیت مدرسه پذیرش می‌شوند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه سنجش در سطح سه به‌صورت آزمون ورودی و سنجش علمی انجام می‌شود، گفت: در مقطع عالی در دو گرایش فقه و اصول و تفسیر به‌صورت حضوری و نیمه‌حضوری در هر رشته 20 طلبه پذیرش خواهد شد.

وی داشتن دانشنامه سطح دو یا کارشناسی دانشگاه امام صادق(ع)، مدرسه عالی شهید مطهری (ره) و جامعه المصطفی(ص) در رشته‌های همسو با معدل حداقل ۱۴ را از شرایط پذیرش داوطلبان در سطح سه دانست.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی(ع) در مقطع تخصصی با ارائه گرایش فقه خانواده 8 داوطلب برای سال تحصیلی آینده پذیرش خواهد داشت، عنوان کرد: دانشنامه سطح سه در گرایش مرتبط و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی ازجمله شرایط پذیرش در مقطع تخصصی به شمار می‌رود.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی(ع) از مزایای تحصیل در این مؤسسه حوزوی گفت: کتابخانه تخصصی، مهدکودک، فضای سبز امن و آرام، اتاق سایت جهت دسترسی طلاب به استفاده از فضای مجازی برای تحقیقات و پژوهش‌های درسی، قرار گرفتن مدرسه در جوار امامزاده زید(ع)، تربیت مبلغ، دسترسی نزدیک به حمل‌ونقل‌های عمومی ازجمله مترو و اتوبوس‌های تندرو به تمام مناطق تهران از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه به شمار می‌رود.

یادآور می‌شود متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت paziresh.whc.ir اقدام به ثبت‌نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بعد از شهرداری منطقه 18، جنب آستان مقدس امام‌زاده زید(ع) مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی(ع) مراجعه و یا با شماره 6_66321182 تماس بگیرند./813/ت302/ق

موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن مجتبی طلبه خواهر می‌پذیرد

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات