۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۹۱۳۶۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بهره مندی از ظرفیت های لرستان زمینه رشد اقتصادی را فراهم می کند

بهره مندی از ظرفیت های لرستان زمینه رشد اقتصادی را فراهم می کند
لرستان-حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت زمینه سازی لازم برای بهره مندی از ظرفیت های استان گفت: بهره مندی از این ظرفیت ها به اشتغال و اقتصاد استان کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، صبح امروز در دیدار با وزیر کشور  در دفتر امام جمعه خرم آباد، گفت: لرستان دارای ظرفیت‌های مختلفی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و دیگر بخش ها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت نگاه ویژه هیأت دولت به استان لرستان تأکید کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت ها برای توسعه پایدار استان ضروری است.

وی یادآور شد: با بهره مندی از این ظرفیت ها می توان در جهت کمک به اشتغال، اقتصاد و توسعه لرستان گام های بزرگی برداشت و در این راستا نیازمند توجه ویزه به استان لرستان است.  

گره مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت های داخلی باز می شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه تصریح کرد: حرکت به سمت توسعه نیازمند راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل شده، تکمیل سدها، تخصیص خسارات ناشی از سیل فروردین ۱۳۹۸ و تخصیص ردیف بودجه مستقل و کافی است.

وی بیان کرد: با فراهم ساختن زمینه اشتغال جوانان، اعتماد به توانمندی های داخلی و نیروی جوان می توان در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی گام برداشت و در این راستا نیاز به حمایت است./9451/پ۲۱۰/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات