۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۶۹۱۲۴۱
در دیدار رییس رسانه ملی با نماینده ولی فقیه در خوزستان مطرح شد؛

نقش محوری صدا و سیما در ترویج سبک زندگی اسلامی

نقش محوری صدا و سیما در ترویج سبک زندگی اسلامی
خوزستان - رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما به نقش محوری صدا و سیما در ترویج سبک زندگی اسلامی اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مُدل اقتصاد مقاومتی و تلاش مردمی برای ایجاد ظرفیت های شغلی، خواستار ارائه نمونه‌های موفق در این زمینه از طریق رسانه ملی شد.

در ادامه امام جمعه اهواز بر گفتمان سازی مفاهیمی همچون «نماز اول وقت، ازدواج آسان جوانان و فرزند آوری» تاکید کرد.رئیس سازمان صداوسیما همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان‌ بیان داشت: الگوی‌هایی که سبک زندگیشان شبیه مردم، در کنار مردم و میان مردم است، باید ترویج و نشان داده شود و ثابت شود که اکثریت مسئولان، سبک زندگیشان، سبک زندگی مردم است و مانند آنان زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سبک زندگی باید تبدیل به یک اخلاق و فرهنگ و مَنِش شود و اگر تا الآن کوتاهی کردیم باید عذرخواهی کنیم اظهار داشت: ما فعالیتمان را جهادی ادامه می‌دهیم و در کنار مردم خواهیم بود؛ ما باید عذرخواهی کنیم که نتوانستیم فعالیت‌های جهادی را آنچنان ترویج کنیم.

رییس رسانه ملی تأکید کرد: صداوسیما دیگر نمی‌گذارد مشکل مردم بر زمین بماند بلکه مشکل را بر می‌دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان هم گفت: صداوسیما تلاش کند برای مردمی کردن اقتصاد، همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان کمک کند و تبلیغ اشتغال خانگی انجام بگیرد.

امام جمعه اهواز، در پایان تربیت نیرو‌های شایسته، انقلابی و پاکدست در مجموعه صداوسیما و حضور مدیرانی که شب و روز نمی‌شناسند و پای کار جهادی باشند را ضروری خواند./پ210/

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات