۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۹۹۲۸۰
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه؛

آیین تشییع و خاکسپاری چهار شهید در قم برگزار می شود

آیین تشییع و خاکسپاری چهار شهید در قم برگزار می شود
آیین خاکسپاری پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس و همچنین ۲ شهید احراز هویت شده، روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در قم برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام ۲۳ ساله و ۲۰ ساله مربوط به سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه و سال ۱۳۶۱ عملیات رمضان در شرق بصره، در مدرسه علمیه فاطمی قم خاکسپاری خواهند شد.

مراسم تشییع پیکرهای شهدا در سالروز شهادت بانوی بی نشان بلافاصله پس از نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و پس از اقامه نماز و مرثیه سرایی، پیکرهای مطهر به سمت محل‌های خاکسپاری تشییع می‌شوند.

پیکر مطهر شهید سید محمد حسینی از شهدای فاطمیون به سمت گلزار شهدای بهشت معصومه (س) و سه پیکر مطهر دیگر نیز از مسیر پیاده راه خیابان انقلاب، به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و پیکر شهید محمدحسن خجسته راد در این گلزار خاکسپاری خواهد شد.

شهید محمدحسن خجسته راد از نیروهای سپاه درود استان لرستان، در سال ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۲ مفقودالاثر و به تازگی تفحص و احراز هویت شد و خانواده او حدود ۲۰ سال است که در قم سکونت دارند.

خاطرنشان می‌شود که پیکر دو شهید گمنام نیز در مدرسه علمیه فاطمی قم خاکسپاری خواهد شد.

ارسال نظرات