۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۹۹۵۲۰
آیت الله عبداللهی:

رفتار برخی از سلبریتی ها موجب تکدر جامعه شده است

رفتار برخی از سلبریتی ها موجب تکدر جامعه شده است
کرمانشاه ـ آیت الله عبداللهی گفت: متاسفانه برخی از سلبریتی ها با زیر پا گذاشتن اخلاق اسلامی با نگهداری سگ و گربه موجب تکدر جامعه شده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله عبدالخالق عبداللهی در دیدار جمعی از مدیران مسؤولان رسانه های مکتوب و خبرگزاری های کرمانشاه با اشاره به ضرورت فراگیری سواد رسانه ای تاکید کرد: دنیای پیش رو متشکل از انسان های حقیقی و مجازی است رعایت تقوا و حفظ آبروی افراد در بستر فضای مجازی یک ضرورت دینی است.

این شاگرد برجسته امام راحل تصریح کرد: برای تقابل با سانسورینگ مهندسی شده و سرکوب  سایبری آمریکایی افزایش و آگاهی مردم نسبت به روایت های مسموم  تکنیک های عملیات روانی و چگونگی حضور امن و حرفه ای در فضای مجازی را ضروری دانست.

آیت الله عبدالخالق عبداللهی در بخش دیگر سخنان خود توجه به موضوع عفاف و حجاب را در جامعه ضروری ذکر کرد و گفت: رعایت اخلاق اسلامی و احترام به ارزش انسانی انسان ها مورد تاکید اسلام است.

این عالم برجسته کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از سلبریتی ها با زیر پا گذاشتن اخلاق اسلامی با نگهداری سگ و گربه و خطاب پسرم یا دخترم موجب زیر سوال بردن انسانیت انسان ها شده اند به گونه ای که این کار مورد اعتراض بسیاری از افراد متدین و اخلاق مدار قرار گرفته است./1400/پ210/

ارسال نظرات