۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۹۹۵۲۵
مستند شبکه المیادین درباره شهید حاج قاسم سلیمانی؛

قاسمی که دلتنگشیم

قاسمی که دلتنگشیم
شبکه المیادین روز یکشنبه ساعت ۹ شب به وقت قدس اشغالی، مستندی تحت عنوان «قاسمی که دلتنگشیم» به کارگردانی و تهیه کنندگی «بیسان طراف» پخش می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، این مستند از یک طرف به معرفی شخصیت شهید سلیمانی از طریق شهری که در آن بزرگ شد و از طرف دیگر به معرفی شهری می پرازد که یک فرمانده میدانی را ارائه کرد که شرایط اساسی منطقه در راس آن مقابله با تروریسم تحت حمایت آمریکا را تغییر داد.

مستند مذکور که زمان آن ۴۵ دقیقه است، درباره شهر کرمان ایران که شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در آن بزرگ شد و همچنین درباره عشق و احترام مردم این شهر به شهید سلیمانی و تاثیری که در بین آنها به جا گذاشته، صحبت می کند.

در این مستند به تصویر کشیده می شود که چگونه این شهر که هزاران نفر دومین سالروز شهادت فرمانده نیروی قدس را گرامی داشتند، هنوز هم خبر شهادتش را باور نمی کنند و رابطه مستحکم مردم کرمان با حاج قاسم را بازتاب می دهد.

مستند مذکور وفاداری مردم کرمان به فرزند شهیدشان و ثبات قدمشان در مسیری که این فرمانده محبوب مردمی به خاطرش به شهادت رسید را به تصویر می کشد تا جایی که حتی سنگ در کرمان هم به خاطر وفاداری به این شهید زبان به سخن می گشاید./۹۸۸/

ارسال نظرات