۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۹۹۶۷۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

برای اشتغال در کرمانشاه باید تصمیمات تخصصی گرفته شود

برای اشتغال در کرمانشاه باید تصمیمات تخصصی گرفته شود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: استان کرمانشاه قومیت‌ها و مذاهب گوناگونی در دل خود دارد بنابراین باید در بحث اشتغال هم خوب کار کنیم و هم نگاهمان در تصمیمات تخصصی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با وزیر کشور که به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه به این استان سفر کرده است، در سخنانی اظهار داشت: متاسفانه علی رغم بسیاری از پنانسیل های موجود در سطح کرمانشاه شاهد موج عظیم بیکاری جوانان و تحصیل کردگان در این خطه هستیم.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: استان کرمانشاه هشت سال به صورت مستقیم زیر حملات دشمن بعثی قرار داشت، مردم این خطه در دوران دفاع مقدس رشادت های بسیاری انجام داده اند، لذا شایسته این خطه نیست که معضل بیکاری در آن در این حد باشد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اولین اولویت مسؤولان کشوری و استانی باید رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای کرمانشاه باشد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: برای برون رفت کرمانشاه از معضل بیکاری و دیگر مشکلات باید شاهد یک وحدت و انسجام بین مردم و گروه های سیاسی استان باشیم.

آیت الله علما تصریح کرد: استان کرمانشاه قومیت‌ها و مذاهب گوناگونی در دل خود دارد بنابراین باید در بحث اشتغال هم خوب کار کنیم و هم نگاهمان در تصمیمات تخصصی باشد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امامین انقلاب همواره بر خدمت به ملت تاکید داشته و دارند، زیرا هر کاری که امروز برای ملت ایران انجام دهیم پاداش آن را از خداوند متعال خواهیم گرفت./1400/پ210/

ارسال نظرات