۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۹۹۶۸۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

جوانان کرمانشاهی از بیکاری رنج می برند

جوانان کرمانشاهی از بیکاری رنج می برند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: جوانان که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سرمایه های این مملکت هستند امروز در استانی به مانند کرمانشاه از بیکاری و نبود کار در رنج هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه که با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: جوانان که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سرمایه های این مملکت هستند امروز در استانی به مانند کرمانشاه از بیکاری و نبود کار در رنج هستند، شایسته است که برای برون رفت از این وضعیت کار اساسی و عملی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: در دین مبین اسلام خدمت به مردم از عبادات والاست، فضای کار و توسعه اقتصادی و صنعتی در کرمانشاه کاملا مهایست، تنها نیازمند مدیریت و دلسوزی نمایندگان و مسؤولان هستیم.

امام جمععه کرمانشاه تاکید کرد: همه باید در عرصه خدمت به مردم شهید سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم عزیزی که از سن 18 سالگی در خدمت انقلاب و نظام و مردم بود.

آیت الله علما بیان داشت: در اینجا جای دارد از خدمات مهندس بازوند، استاندار سابق کرمانشاه که در این استان منشا خدمات بسیاری بوده اند تشکر و قدردانی داشته باشیم، در زمان وی بیش از 30 هزار واحد مسکونی برای زلزله زدگان سرپل ذهاب ساخته شد همچنین در بحث مرزها شاهد اتفاقات خوبی در زمان حضور ایشان بودیم./1400/پ210/

ارسال نظرات