۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۹۹۷۴۲
به همت پژوهشگاه فقه نظام؛

سلسله مدارس فصلی آشنایی با «فقه نظام» برگزار می شود

سلسله مدارس فصلی آشنایی با «فقه نظام» برگزار می شود
پژوهشگاه فقه نظام سلسله مدارس فصلی آشنایی با «فقه نظام» را با حضور اساتید و مدرسین برجسته کشوری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پژوهشگاه فقه نظام با همکاری مرکز جامع علوم اسلامی ولی امر(عج) سلسله مدارس فصلی آشنایی با «فقه نظام» را برگزار می کند.

سرفصل های این دوره شامل تبیین نظریه مطلوب در فقه نظام، مقایسه رویکردهای مختلف در فقه نظام، تبیین نظام های اجتماعی در اسلام، مبانی هستی شناسی فقه نظام، مبانی دین شناسی فقه نظام، نقد عدم مغایرت در نظام های اجتماعی، رابطه فقه نظام و علوم انسانی و ... است.

اساتید این دوره آیت الله اراکی و حجج الاسلام والمسلمین خسروپناه، حاج ابوالقاسم، مقیمی حاجی و برخی دیگر از اساتید کشوری می باشند.

دوره آشنایی با فقه نظام چهارشنبه ۲۹ دی لغایت جمعه ۱ بهمن بصورت حضوری و مجازی ویژه برادران و مجازی ویژه خواهران و با اعطاء گواهی برگزار می شود.

گفتنی است،  دارندگان مدرک کارشناسی دانشگاه و طلاب محترم سطوح عالی امکان حضور در این دوره را برخوردار بوده و هزینه ثبت نام حضوری 100 و مجازی 50 هزار تومان است.

لازم به ذکر است جهت ثبتنام، نام و نام خانوادگی خود را به شناسه کاربری @alibaharii در پیامرسان ایتا ارسال نموده و یا از طریق ارسال پیامک به شماره 0993711614 اقدام فرمایید.

سلسله مدارس فقه نظام برگزار می شود

ارسال نظرات