۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۹۹۷۵۸

سریال «راز ناتمام» با محوریت روایت زندگی پر فراز و نشیب شهید باهنر

سریال «راز ناتمام» با محوریت روایت زندگی پر فراز و نشیب شهید باهنر
سکانس‌های فینال سریال تلویزیونی «راز ناتمام» این روز‌ها در کشور ترکیه در حال ضبط است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «راز ناتمام» عنوان سریالی تلویزیونی به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی با درجه کیفی الف است که از اوایل مرداد ماه سال ۹۹ وارد مرحله پیش تولید شد.

این مجموعه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواخر پاییز ۹۹ مقابل دوربین رفت.

بخش عمده لوکیشن‌های این سریال در تهران و در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد و بخش‌هایی از کار نیز در کشور ترکیه تصویربرداری می‌شود. این سریال با مضمونی تاریخی و سیاسی در دو فاز گذشته و حال تولید می شود.

 

 

 

«راز ناتمام» به نویسندگی سید جلال‌الدین دری با محوریت روایت زندگی پر فراز و نشیب شهید محمد جواد باهنر، به اتفاقات سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت در زمان حال می‌پردازد.

«راز ناتمام»

طبق خبرهای قبلی  پخش این سریال امسال خواهد بود. بخش‌های مربوط دهه پنجاه و شصت داستان به طور کامل تصویربرداری شده و این  روزها سکانس‌های فینال سریال تلویزیونی «راز ناتمام» در کشور ترکیه در حال ضبط است.

رامین راستاد در نقش مرحوم آیت‌الله هاشمیرفسنجانی، در کنار فرهاد جم (در نقش شهید باهنر) و سیدجواد هاشمی (در نقش شهید رجایی) بازی می‌کند.

«راز ناتمام»

بهرام ابراهیمی هم نقش مهندس بازرگان را بازی می‌کند؛ علیرضا مهران هم به‌عنوان اولین بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نقش رهبر معظم انقلاب را در سریال «راز ناتمام» بازی کرده است. کسی که در سریال «جلال» نقش آیت‌الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی را از او دیدیم.

«راز ناتمام»

فرهاد جم - بازیگر سینما و تلویزیون- که در سریال «راز ناتمام» نقش شهید با هنر را ایفا می‌کند، در گفت و گویی درباره  این سریال توضیح داد: تیر ماه پارسال به دفتری رفتم و در آنجا امین امانی درباره این کار با من صحبت کرد و گفت محور اصلی سریال زندگی شهید باهنر است. طراح گریم سریال تست گرفت و در نهایت مورد پسند واقع شد. سه چهار ماه سخنرانی و فیلم‌هایی از آقای باهنر را دیدیم. راه رفتن، ریتم گفت و گو و صحبت کردن در چند ماه تمرین شد.

«راز ناتمام»

در سریال «راز ناتمام» زندگی شهید باهنر را از بعد از ازدواج و اوایل زندگی مشترک و سخنرانی ها و درگیر‌ی ها با ساواک می‌بینیم. «راز ناتمام» در معاونت سیمای استان‌ها و با مشارکت مرکز کرمان در حال تولید است. 

«راز ناتمام»

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات