۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۰۰۰۰۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

آمریکایی ها از قدرت معنوی اسلام وحشت دارند

آمریکایی ها از قدرت معنوی اسلام وحشت دارند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: قدرت معنوی اسلام آن چنان سیلی بر صورت دشمنان زده است که امروز آمریکایی ها با آن همه هیاهوی سیاسی و نظامی از این دین وحشت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: غیرت دینی و ملی ایرانیان باعث شد که خانواده ها جوانان و عزیزان خود را به جبهه های حق علیه باطل بفرستند، بنابراین امروز وظیفه داریم که این روحیه را در جامعه مان حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تاکید کرد: انقلاب اسلامی و مبانی آن زیر شدیدترین حملات فرهنگی و عقیدتی دشمنان قرار دارد، امروز باید رسانه ها و جریانات سیاسی کشور در تبیین ریشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی کوشا باشند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیداری که به صورت ویدئو کنفرانس با مردم قم در دی ماه امسال داشتند به شکست راهبردهای مکرر آمریکا علیه ایران از بدو انقلاب با حمله طبس، جنگ تحمیلی، راه اندازی و حمایت از منافقین و تحریم ها، اشاره های بسیار پرمحتوایی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: قدرت معنوی اسلام آن چنان سیلی بر صورت دشمنان زده است که امروز آمریکایی ها با آن همه هیاهوی سیاسی و نظامی از این دین وحشت دارند و هرکاری می کنند که اسلام هراسی را در دنیا رواج دهند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: بنابراین مهمترین و اصلی ترین کاری که باید در مقابل دشمنان انجام دهیم، تقویت هرچه بیشتر مبانی اسلام و ترویج آن در سطح جامعه است و با این کار می توان تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنیم./1400/پ201/

ارسال نظرات