۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۰۰۰۱۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد؛

لزوم اهتمام بیشتر ادارات به تکریم ارباب‌رجوع و بهبود پاسخگویی به مردم

لزوم اهتمام بیشتر ادارات به تکریم ارباب‌رجوع و بهبود پاسخگویی به مردم
خراسان شمالی – حجت‌الاسلام والمسلمین نوری بر بهبود پاسخگویی و تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد و گفت: امروز و فردا کردن ارباب‌رجوع زیبنده نظام اسلامی و لایق این مردم نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به برخی نارضایتی‌ها و گلایه‌های مردمی، بر تکریم و توجه بیشتر به ارباب‌رجوع در ادارات تأکید کرد.

وی افزود: در آموزه‌های دینی انسان‌ها دارای حرمت، عزت و بزرگی هستند و عمر، جایگاه و منزلت آن‌ها محترم است، در تعبیر امام صادق(ع) نیز انسان‌ها حرمتی بالاتر از حرمت کعبه دارند؛ ازاین‌رو همه ما تکلیف و وظیفه داریم در مواجهه با این انسان‌ها به نحو احسن رفتار کرده و به حل مشکل آن‌ها بپردازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: به‌ویژه ادارات و مجموعه‌هایی که مراجعه به آن‌ها فراوان است، باید در این زمینه بیشتر مراقب باشند؛ زیرا مراجعین بندگان با حرمت خدا هستند و خداوند به خاطر این بندگان به برخی از افراد غضب می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: مردم شهیدپروری که اهل جبهه و شهید و شهادت هستند و تاکنون در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب و نظام فتنه‌های فراوانی را جمع کرده‌اند شایسته تکریم و پاسخگویی بهتری هستند.

وی اظهار کرد: چنین انسان‌های ایثارگر، متدین، همیشه در صحنه و اهل شهید و شهادت و حضور در میدان مورد حب بیشتر حق تعالی هستند، بنابراین اگر در اداره‌ای کسی به آن‌ها جواب درستی نداده و تکریم نکند باید فردای قیامت پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اینکه همه کارمندان و مسئولان در ادارات باید به درستی پاسخگوی ارباب‌رجوع باشند، خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید نظارت بیشتری اعمال کنند؛ زیرا گاهی مردم از اینکه در اداره‌ای جواب سربالا شنیده‌اند گلایه دارند، درحالی‌که این‌گونه رفتارها با ارباب‌رجوع ادارات زیبنده نظام اسلامی و لایق این مردم نیست./9314/پ201/

هادی رحیمی
ارسال نظرات