۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۰۰۰۶۰
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

کانون های مساجد ظرفیتی عظیم برای تبیین دستاوردهای انقلاب هستند

کانون های مساجد ظرفیتی عظیم برای تبیین دستاوردهای انقلاب هستند
لرستان- ابدالی پور با اشاره به ظرفیت کانون مساجد در تبیین دستاوردهای انقلاب گفت: در این زمینه برنامه ریزی لازم در دهه فجر صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد ابدالی پور، ظهر امروز در  ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، گفت: مساجد در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحملی نقش بسزایی داشته و امروز نیز در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش آفرین هستند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در جامعه امروز مساجد کانون های مساجد نقش مهمی در روشنگری و بصیرت افزایی  دارند.

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، روشنگری و بصیرت افزایی است، عنوان کرد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود از ظرفیت های مهمی چون برنامه های فرهنگی، هنری و فضای مجازی برای تبیین آرمان انقلاب اسلامی بهره گرفته شود.

ابدالی پور اظهار کرد: حمایت و همراهی دستگاه های اجرایی از برنامه های مسجد محور بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و صنعتی فراوانی دارد، گفت: با استفاده از فرصت دهه فجر باید این دستاوردها برای مردم بازگو شوند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تلاش می شود در ایام الله دهه فجر جانفشانی و بصیرت مردم در پیروزی از انقلاب، دوران دفاع مقدس و پاسداشت آرمان های انقلاب در مساجد و محلات بازگو شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات