۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۸۵۹۷۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی

سالانه ۱۵ هزار برنامه ملی و انقلابی در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

سالانه ۱۵ هزار برنامه ملی و انقلابی در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود
خراسان جنوبی - حجت‌الاسلام ملایی گفت: این نهاد در طول سال ۱۵ هزار عنوان برنامه ملی و انقلابی را در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد ملایی در نشست‌ خبری گرامیداشت ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این نهاد عمومی غیر دولتی و مردمی در راستای سیاست‌گذاری و ساماندهی برگزاری مناسبت‌های ملی و انقلابی به فرمان حضرت امام(ره) در سال ۱۳۵۹ تأسیس شد.

وی با اشاره به برگزاری ۱۷ برنامه محوری و اصلی شورای هماهنگی تبلیغات، افزود: ایام‌الله‌های ۱۲ فروردین، ۱۳ آبان، ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۹ دی، سالروز شهادت سردار سلیمانی،  شهیدان رجایی و باهنر، دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله مناسبت‌هایی است که به صورت مستقیم توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این نهاد مردمی قریب‌ بر ۳۲ سازمان رسمی عضویت دارند که از ظرفیت و پتانسیل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آنان در برگزاری مناسبت‌های ملی و انقلابی استفاده می‌شود.

ملایی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌عنوان مؤذن انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: این نهاد مردمی در لحظات حساس و زمان‌‌های خاص وظیفه فراخوانی برگزاری مناسبت‌های ملی و انقلابی را بر عهده دارد و از رهگذر پشتیبانی و حضور امت حزب‌الله در حماسه‌های تاریخی بسیاری از توطئه‌های دشمنان نظام خنثی شده است.

وی با اشاره به شرایط خاص و تأثیرگذاری شیوع ویروس کرونا در برگزاری مناسبت‌های ملی و انقلابی طی سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت‌محوری اقشار جامعه برگزاری اینگونه مناسبت‌ها با رویکرد پوشش فراگیر در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای به‌صورت متمرکز و حضور حداقلی جامعه هدف برگزار شده است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری قریب‌ بر ۱۵ هزار عنوان برنامه ملی و انقلابی در طول سال، گفت: پس از تشکیل ستاد استانی و برنامه‌ریزی محوری، مصوبات جلسه در اختیار سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان‌ها و بخش‌ها قرار می‌گیرد و توسط مردم اجرا می‌شود.

ملایی با تأکید بر اینکه صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند، اذعان داشت: مسئولان باید قدردان امت‌ حزب‌اللهی‌ باشند که علی‌رغم شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی و معیشتی به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند و صحنه‌هایی‌ اعجاب‌آمیز راهپیمایی خوردویی ۲۲ بهمن را خلق می‌کنند.

وی از راهپیمایی‌های گرامیداشت‌ یوم‌الله‌های ملی و انقلابی مردم شریف ایران به‌عنوان نمایش قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: اولین مؤلفه‌ جمهوریت و اسلامیت نظام در ۱۲ فروردین رقم خورد و با حضور بصیرتی‌ مردم حکومت سالاری دینی را تثبیت کرد.

ارسال نظرات