۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۰۰۳۴۷
رئیس ستاد دهه فجر استان تهران تأکید کرد؛

ضرورت مردمی برگزار شدن جشن های ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی

ضرورت مردمی برگزار شدن جشن های ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی
رئیس ستاد دهه فجر استان تهران بر مردمی برگزار شدن جشن های چهلمین و سومين سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه ۲۸ دی ماه در جلسه ستاد برگزاری چهلمین و سومين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران طی سخنانی بیان کرد: با دست به دست هم دادن همه تشکل های مربوطه می توانیم جشن امسال را شکوهمند تر از هر سال برگزار کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: این انقلاب با وحدت و فداکاری مردم و رهبری دینی شکل گرفته و ما وظیفه سنگینی در قبال آن داریم ؛ دشمنان برای شکست و براندازی این نظام و انقلاب تلاش زیادی کرده اند اما تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران همچنین بر ضرورت مردمی برگزار شدن جشن انقلاب تاکید کرد و افزود: مردم باید در راس برنامه های دهه فجر باشند ؛ چرا که مردم برای حفظ و بقای این نظام و انقلاب تلاش های زیادی را متحمل شده اند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تدافعی عمل کرده‌ایم و باید بسیجی وار برای دفاع از نظام اسلامی به میدان بیاییم ، تاکنون در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی کوتاهی کرده‌ایم.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌ خوبی برای مردم تبیین نشده است ، امروز جوانان انقلابی ایران اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری با استفاده از فضای مجازی از نظام و انقلاب حمایت کنند و با این کار خود به دهان دشمن بزنند.

ارسال نظرات