۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۰۰۳۷۲
مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه:

زوار حضرت زینب از طریق سایت جامع «زیارت» برای اعزام ثبت نام کنند

زوار حضرت زینب از طریق سایت جامع «زیارت» برای اعزام ثبت نام کنند
کرمانشاه ـ نیک روش گفت: زوار حضرت زینب(س) می توانند از طریق سایت جامع زیارت یا مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز در کرمانشاه کارهای اعزام به این سفر زیارتی را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حسین نیک روش امروز در جمع معاونین اداره کل حج و زیارت استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: به دنبال ناامنی های ایجاد شده در چند سال گذشته، پرواز به سوریه لغو شده بود که مجددا در 2 هفته اخیر این پروازها راه اندازی شد.

وی افزود: در حال حاضر مشتاقان زیارت مزار حضرت زینب(س) می توانند از طریق سایت جامع زیارت یا مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز استان کرمانشاه ثبت نام کنند و در تاریخ های تعیین شده اعزام شوند‌.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر پرواز به سوریه تنها از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) امکان پذیر است اما سازمان حج و زیارت در حال رایزنی است که اگر شمار زائرین به تعداد مسافرین یک پرواز برسد، اعزام به سوریه از طریق همان استان انجام شود.

نیک روش خاطرنشان کرد: مدارک لازم برای اعزام به سوریه شامل همراه داشتن گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، دریافت کارت دیجیتالی و تایید تزریق دو دوز واکسن کرونا و منفی شدن تست پی سی آر تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز است.

وی عنوان کرد: اعزام به سوریه در قالب دو بسته سفر 4 روزه به مبلغ هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سفر چهارشنبه به مبلغ ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان انجام می شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: سازمان حج و زیارت درصدد است اگر استقبال زائرین افزایش یابد نسبت به ارائه خدمات متمرکز در سوریه اقدام کند که سبب کاهش هزینه ها خواهد شد.

نیک روش تصریح کرد: همچنین سازمان حج و زیارت در تلاش است اگر شرایط فراهم شود و هزینه های سفر کاهش یابد تعداد روزهای اعزام به سوریه به هفت روز برسد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اکنون ۲۰ دفتر زیارتی مجاز زیر مجموعه سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه فعالیت می کنند‌./1400/پ210/

ارسال نظرات